Brewery Hills w ramach crowdfundingu udziałowego wyemituje akcje na kwotę 999 999 zł. Emisja wspierana przez Crowdway rusza w środę, 1 września 2021 r., podała spółka.
Pozyskane na drodze finansowania społecznościowego środki spółka chce przeznaczyć na skalowanie biznesu (600 000 zł), stworzenie działu handlowego (200 000 zł), budowanie rozpoznawalności marki (200 000 zł) oraz wprowadzenie na rynek nowej gamy piw (99 999 zł), w tym tzw. barrel aged, leżakowanych w beczkach po mocnych trunkach, czy piw „dzikich”, podano w komunikacie.
„Nasze piwa od zawsze tworzymy z myślą o społeczności miłośników kraftu i kunsztu piwowarskiego: smakoszy, poszukiwaczy piwnych inspiracji, osób z wysublimowanym gustem, którym nieobojętne są detale, takie jak nasze etykiety, dbających również o środowisko. Dobrze czujemy się w tej społeczności, współtworząc ją i odpowiadając na jej potrzeby. Zdecydowaliśmy więc, że razem z nią chcemy rosnąć, stąd pomysł na crowdfunding. Wierzymy, że wiele osób zechce dołączyć do grona naszych akcjonariuszy, by wspólnie budować wyjątkową markę” – powiedział prezes Marcin Olszewski, cytowany w komunikacie.
Do 2023 roku Brewery Hills rozważa budowę własnego browaru, aby zredukować koszty warzenia kontraktowego, jeszcze lepiej kontrolować jakość i zwiększyć moce produkcyjne. Na przełomie 2022 i 2023 spółka chciałaby pojawić się na rynku NewConnect, podano także.
Na przełomie września i października do sieci Lidl – po udanej lipcowej kampanii in-out – trafią kolejne piwa spółki. Okresowo lub w stałej ofercie piwa pod marką Brewery Hills są dostępne także w sieciach Carrefour, Auchan, Leclerc, SPAR, Duży Ben i Al Capone.
„W 2020 r. sprzedano 200 000 piw wyprodukowanych przez Brewery Hills. W ośmiu zakończonych miesiącach 2021 r. spółka wygenerowała sprzedaż powyżej 620 000 zł, z czego aż 215 000 zł w sierpniu. Rok 2020 spółka zamknęła z przychodami powyżej 1 mln zł. Wg prognoz przygotowanych przez Brewery Hills, rok 2021 ma przynieść niemal dwukrotny wzrost. W roku 2024 spółka szacuje osiągnięcie przychodów na poziomie 8,5 mln zł i 992 tys. zł zysku netto” – podsumowano w materiale.
Brewery Hills to browar rzemieślniczy z Wrocławia. W 2019 roku w spółkę zainwestował fundusz private equity Torro Investment. W Brewery Hills pełni on rolę wiodącego inwestora, wspierając spółkę finansowo, ale także pełniąc funkcję kontrolną.
Źródło: ISBnews