Artifex Mundi podtrzymuje, że będzie pracować nad metagrą w ramach „Unsolved” do końca 2025 roku i chce wdrożyć ją dla graczy w I poł. 2026 roku, poinformował CEO Przemysław Błaszczyk.
„Jeżeli chodzi o plany na następne kwartały, to po pierwsze dalsze systematycznie rozszerzanie Unsolved o nowe przygody. Tego contentu nam nie zabraknie. Po drugie wdrażanie nowych funkcjonalności. To są zmiany, którymi celujemy w kilkunastoprocentowy zmiany LTV. Zatem zmiany, które pozwolą nam zaobserwować potencjalny wzrost CPI. Równolegle dalej […] wdrażamy nowe oferty, eventy okresowo zwiększające monetyzację. No i przede wszystkim dalej rozwijamy metagrę, przechodząc przez kolejne milestone’y” – powiedział Błaszczyk podczas wideokonferencji.
Podkreślił, że celem metagry jest istotne zwiększenie głębi monetyzacji, co jest największą słabością obecnej wersji „Unsolved”.
„Ta głębia umożliwi nam zbudowanie dodatkowych pętli, systemów, eventów, tych wszystkich rzeczy, które w zasadzie zasypią nam lukę do topowych gier referencyjnych. Nie zmienił się harmonogram rozwoju metagry, nie mamy tutaj kolejnych opóźnień. Podtrzymujemy, że pracujemy nad metagrą do końca 2025 roku, wdrażając ją dla graczy w I poł. 2026 roku i tym samym oczekując istotnego przełożenia na LTV 'Unsolved’ w 2026 roku. Mocno również wzmacniamy zespół o doświadczone osoby w design, produkcji. Planujemy kolejne wzmocnienia w przyszłym roku, sięgając nawet po kilkanaście osób, rozbudowując zespół stosownie do potencjału, jaki widzimy w tym projekcie” – dodał CEO studia.
Artifex Mundi jest wydawcą oraz producentem gier przygodowych. Zadebiutował na rynku głównym GPW w listopadzie 2016 r.
Źródło: ISBnews