Draw Distance szacuje, że budżet projektu „Atlas” – największego dotychczas przedsięwzięcia studia – wyniesie ok. 3 mln euro, podała spółka.
„Przedmiotowy projekt w pełni wpisuje się w nową strategię spółki, w ramach której Draw Distance obrało specjalizację obejmującą gry akcji o tematyce kryminalnej, mocno stawiające na regrywalność. 'Atlas’ to docelowo największy dotychczasowy projekt, a budżet szacowany jest na około 3 mln euro” – czytamy w raporcie kwartalnym.
„Gra 'Atlas’ ma wykorzystywać dotychczasowe doświadczenia produkcyjne spółki, technologię wypracowaną w produkcji 'Serial Cleaners’, jak również narzędzie narracyjne Flow (stworzone w ramach programu GameINN). Akcja gry ukazana będzie w rzucie izometrycznym” – czytamy dalej.
Wcześniej w tym tygodniu Draw Distance podało, że zatwierdziło prototyp nowej gry o nazwie kodowej „Atlas” i skierowało ją do dalszej produkcji; premiera gry planowana jest wstępnie na 2025 r. i zakłada możliwość rozszerzenia jej o odpłatne, popremierowe dodatki. Będzie to gra akcji – w rzucie izometrycznym – osadzona w tematyce kryminalnej.
Spółka podała, że w I kw. 2023 r. uzyskała 0,47 mln zł jednostkowego zysku netto wobec 0,12 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio: 2,58 mln zł wobec 2,54 mln zł.
Draw Distance (poprzednio iFun4all) to niezależny producent gier wideo z Krakowa, specjalizujący się w produkcji multiplatformowych tytułów z gatunku action-adventure. Spółka powstała w 2009 roku i jest notowana na NewConnect. Największym akcjonariuszem jest grupa kapitałowa Bloober Team.
Źródło: ISBnews