1 grudnia 2022 – Odbyła się premiera dużej finalnej aktualizacji Drug Dealer Simulator, przebojowej gry z portfolio Movie Games S.A., notowanego na NewConnect wydawcy gier. Wydarzenie, któremu towarzyszyły inne aktywności wydawcy, wygenerowało peak na poziomie niemal 1500 jednocześnie grających osób. Wynik ten można porównać z udaną premierą gry z segmentu indie.
Drug Dealer Simulator to tytuł cieszący się dużą popularnością oraz „bardzo pozytywną” oceną graczy na Steamie. Aktualizacja zatytułowana Endgame wniosła do produkcji nowy wątek fabularny wraz z nowymi postaciami i misjami, mechanikę laboratoriów narkotykowych, możliwość zbudowania i udekorowania własnej willi narkotykowego barona, a także m.in. poprawki i usprawnienia balansu rozgrywki. Łącznie tytuł otrzymał sześć istotnych aktualizacji.
– Dodatek jest duży, wnosi wiele nowych godzin zabawy i jest znakomitym zwieńczeniem Drug Dealer Simulator, wydanego w kwietniu 2020 roku i nieustannie rozwijanego przez zespół Byterunners. Entuzjastyczny odbiór graczy bardzo pozytywnie nastraja nas w związku z trwającymi pracami nad Drug Dealer Simulator 2. Sequelowi wystarczył miesiąc od zapowiedzi, aby zbliżyć się do pierwszej 500-tki najbardziej oczekiwanych gier na Steamie – komentuje Mateusz Wcześniak, prezes zarządu Movie Games.
Premierze aktualizacji towarzyszyło odświeżenie strony sklepowej Steam, nowy trailer gry obrazujący treści dodane w aktualizacjach, promocja cenowa, a także zwiększenie widoczności tytułu na Steamie. Jednocześnie z premierą aktualizacji gra została wydana na platformie GOG.com.
– Zależało nam na podkreśleniu tego wydarzenia i jednocześnie wsparciu innych naszych tytułów, co zaowocowało jedną z najbardziej logistycznie złożonych akcji marketingowych w naszej historii. Równolegle premierę miała duża aktualizacja Fire Commander, której towarzyszyła runda zwiększonej widoczności na Steam, oraz start playtestów Brewpub Simulator. Wszystkie gry wzajemnie się crosspromują, a zarazem są częścią wydarzenia Movie Games GASP (Games at Special Prices: https://mov.gs/s/gasp). Na specjalnym landing page’u promujemy nasze tytuły na wyprzedaży, wraz z grami od partnerów zewnętrznych, którzy zapewniają widoczność akcji na swoich kanałach. Dodatkowo uruchomiliśmy kampanię reklamową skierowaną do graczy, oraz osobną skierowaną do streamerów i influencerów – mówi Piotr Gnyp, chief marketing officer Movie Games.
Działania promocyjne związane z dodatkami i wyprzedażą potrwają dwa tygodnie, zaś wkrótce potem, w drugiej połowie grudnia, tytuły Movie Games wezmą udział w zimowej wyprzedaży Steam.
Źródło: Spółka