Brewery Hills planuje emisję akcji w ramach crowdfundingu udziałowego przy wsparciu Crowdway i chce wejść z ofertą publiczną na rynek NewConnect przełomie 2022 i 2023 r., podała spółka.
„W ramach przyjętej strategii spółka chce w krótkim czasie zwiększyć skalę działalności i rozbudować dział handlowy. Podjęła decyzję o emisji akcji w ramach crowdfundingu, zapraszając społeczność inwestorów do uczestniczenia w jej dalszym rozwoju. Emisja ma się rozpocząć jeszcze III kwartale 2021” – czytamy w komunikacie.
Do 2023 roku Brewery Hills planuje wybudować własny browar. Natomiast wcześniej, na przełomie 2022 i 2023 spółka chciałaby pojawić się na NewConnect.
„Wiemy jak tworzyć piwo, które przypada do gustu smakoszom, jednocześnie mając pełną swobodę eksperymentowania z gatunkami i proponując produkty, jakich to my chcemy dostarczać. Nie podążamy za modą, ale za swoją pasją, dlatego cieszy nas, że potrafimy połączyć niezależność z obecnością w dużych sieciach handlowych. Chcemy dalej doskonalić nasz biznes i mamy na to konkretny plan, dlatego wkrótce rozpoczniemy kampanię crowdfundingową” – powiedział prezes Marcin Olszewski, cytowany w komunikacie.
Spółka nawiązała współpracę z siecią Lidl, gdzie od sierpnia będą sprzedawane wyprodukowane przez nią piwa. Okresowo lub w stałej ofercie piwa pod marką Brewery Hills są dostępne także w sieciach Carrefour, Auchan, Leclerc, Spar, Duży Ben i Al Capone.
Brewery Hills to browar rzemieślniczy z Wrocławia. W 2019 roku w spółkę zainwestował fundusz private equity Torro Investment. W Brewery Hills pełni on rolę wiodącego inwestora, wspierając spółkę finansowo, ale także pełniąc funkcję kontrolną.
Źródło: ISBnews