„Chcemy się bardzo mocno skupić na całym łańcuchu dostaw miodu. Miód pozyskuje się od pszczoły, a całość kończy się na kliencie detalicznym. To bardzo długa droga, w trakcie której jest bardzo dużo czynności do wykonania i dużo firm, które się tym zajmują. Chcielibyśmy powoli zajmować w tym łańcuchu jak najszersze obszary działania” – mówi Jerzy Gądek, Prezes Zarządu, M Food SA.
W materiale informacje dotyczące:
- początków biznesu M Food,
- niszowej branży sprzedaży miodu,
- sprzedaży międzynarodowej,
- planów na najbliższe lata,
- inwestycji w miód, czyli tzw. płynne złoto.
Źródło:
inwestorzy.tv
Czy miód może być inny niż bio?
Tak wtedy nie będzie miodem.
Miodowo biznesmeni biorą udział także we wprowadzaniu na rynek miodów z dalekiego wschodu. To naprawdę interes ich życia.