Kino Polska TV odnotowało 17,59 mln zł skonsolidowanego zysku netto (wzrost o 71% r/r) w II kw. 2024 r. oraz 21,49 mln zł zysku operacyjnego (wzrost o 61% r/r) przy 79,79 mln zł przychodów z umów z klientami (wzrost o 8% r/r), podała spółka, prezentując wstępne dane.
W I poł. 2024. r. skonsolidowany zysk netto wzrósł o 53% r/r do 36,32 mln zł, przy wzroście przychodów o 7% r/r do 155,3 mln zł. Zysk EBIT wyniósł w tym okresie 44,43 mln zł, co oznacza wzrost o 46% r/r.
„W okresie 3 i 6 miesięcy 2024 r. największy wzrost w porównaniu do analogicznych miesięcy ubiegłego roku zanotowały segmenty Stopklatka, Kanały filmowe marki FilmBox i kanały tematyczne oraz Zoom TV” – czytamy w komunikacie.
Spółka podała także, że jednostkowy zysk netto wyniósł 10,68 mln zł w I poł. 2024 r., co oznacza wzrost o 23% r/r.
„W okresie 3 i 6 miesięcy 2024 r. największy wzrost w porównaniu do analogicznych miesięcy ubiegłego roku zanotował segment Zoom TV” – czytamy dalej.
Ostateczne wyniki zostaną przedstawione 22 sierpnia 2024 r.
Grupa Kino Polska, będąca częścią SPI International, firmy należącej do Grupy Canal+, zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. Akcje spółki są notowane na GPW od 2011 r.
Źródło: ISBnews