Monnari Trade osiągnęło ok. 93,5 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży w IV kwartale 2022 r. i były wyższe o 11,7% r/r (83,7 mln zł), podała spółka, powołując się na wstępne dane.
„Grupa kapitałowa wygenerowała przychody za cały rok 2022 r. w wysokości 288,4 mln zł, co oznacza wzrost o 24,5% w relacji do 2021 r. (231,6 mln zł). Marża brutto na sprzedaży w IV kwartale 2022 r. wyniosła 58,6%, w porównaniu do marży w wysokości 58,2% w analogicznym okresie 2021 r. Grupa kapitałowa w całym 2022 r. osiągnęła marżę brutto na sprzedaży w wysokości 57,3%, oznacza wzrost o 2,6 pkt. proc. w relacji do 2021 r. (54,7%)” – czytamy w komunikacie.
Na koniec 2022 r. grupa posiadała 244 salony sprzedaży (vs. 201 salonów w 2021 r.) dla obu marek (Monnari 189 salonów, franczyza Monnari 25 salonów, Femestage 30 salonów) wraz ze sklepem internetowym, o całkowitej powierzchni ok. 50,7 tys. m2 (42,5 tys. m2 w 2021 r.), co oznacza wzrost powierzchni sieci o ok.19,3% r/r i liczby salonów o 43, podano również.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 232 mln zł w 2021 r.
Źródło: ISBnews