One2Tribe odnotował skonsolidowaną stratę netto przypisaną do właścicieli jednostki dominującej w wysokości 1,30 mln zł w 2024 r. wobec straty 1,87 mln zł rok wcześniej, podała spółka.
Strata operacyjna wyniosła 0,14 mln zł wobec 1,2 mln zł straty rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 1,9 mln zł wobec 1,2 mln zł rok wcześniej.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 14,07 mln zł wobec 13,21 mln zł rok wcześniej.
„Grupa One2tribe S.A. osiągnęła również ponad 57 proc. wzrost EBITDA do 1,9 mln zł – co jest historycznie najwyższym wynikiem. Na poziomie netto Grupa wykazała stratę w wysokości prawie 1,3 mln zł, było to efektem odpisów amortyzacyjnych związanych z rozwojem technologii Tribeware i wartością firmy, procesem integracji spółek w ramach Grupy One2tribe oraz jednorazowym odpisem aktualizującym” – czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.
Wśród ostatnich dokonań One2tribe podkreśla „doskonale wyniki” narzędzia zwiększającego zaangażowanie influencerów w kampaniach social media, co zachęca ją – jak wskazano – do dalszego rozwoju technologii i rozszerzenia jej zastosowań w nowych segmentach rynku.
„Rok 2024 był dla nas okresem fundamentalnych zmian, które mają istotne znaczenie z perspektywy obecnych i przyszłych akcjonariuszy One2tribe. Zamknęliśmy procesy wynikające z połączenia ze spółką JWA, a w trzecim kwartale sfinalizowaliśmy również konsolidację spółki zależnej One2tribe Labs. Dzięki temu uporządkowaliśmy strukturę całej Grupy, scentralizowaliśmy prawa do kluczowych technologii i zoptymalizowaliśmy koszty operacyjne. Te działania bezpośrednio wpływają na zwiększenie transparentności naszych wyników finansowych” – skomentował prezes Radosław Sosnowski, cytowany w komunikacie.
„Już w pierwszym kwartale powinniśmy zaprezentować w pełni oczyszczone wyniki skonsolidowane, pokazujące rzeczywisty potencjał naszej działalności operacyjnej, bez efektów jednorazowych zdarzeń z przeszłości. Wierzę, że pozwoli to inwestorom lepiej docenić nasz potencjał oraz prognozować dalszy wzrost wartości spółki” – zapowiedział prezes.
Spółka jest obecnie na różnych etapach negocjacji z kilkoma znaczącymi firmami, w tym z sektora bankowego i ubezpieczeniowego.
„Ze względu na skalę tych projektów, procesy ofertowania są złożone i obejmujące spełnienie rygorystycznych norm bezpieczeństwa. Zarząd spółki podkreśla, że pomyślne zakończenie tych negocjacji może mieć istotny wpływ na dalszy wzrost przychodów spółki. Tylko w 2024 roku One2tribe zaraportowała zawarcie znaczących umów z takimi markami jak Orange oraz L’Oréal Polska, których łączna wartość pierwszych zamówień wyniosła ponad 1,8 mln zł” – czytamy dalej w komunikacie.
W ujęciu jednostkowym strata netto wyniosła 1,03 mln zł w 2024 r.
One2tribe oferuje platformę do zarządzania wydajnością i motywowania pracowników o nazwie Tribeware. Z rozwiązania korzystają duże organizacje w kraju i za granicą. Są to głównie firmy z branż sprzedaży detalicznej (retail), farmacji i finansowej. Spółka jest notowana na NewConnect.
Źródło: ISBnews