Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum osiągnęła w lutym 4,2 mln zł przychodów. To już drugi w tym roku miesiąc ze sprzedażą powyżej 4 mln zł. Jednocześnie sprzedaż była niższa niż rok wcześniej (5,9mln zł), co wynika z wysokiej bazy porównawczej spowodowanej duża akcją in-out w lutym 2023 r.
– Mamy ambitne plany na rok 2024 i optymistycznie patrzymy na dotychczasowe sukcesy. Spadek przychodów rok do roku jest obiektywny, ale wynika z rozliczenia akcji in-out w jednej z sieci dyskontowych w lutym ubiegłego roku. W tym roku również chcemy realizować podobne jednorazowe akcje, ale przede wszystkim budować stałą, powtarzalną sprzedaż we wszystkich kanałach dystrybucji. Dlatego cieszą nas decyzje sieci o stałych listingach naszych produktów m.in. krem do golenia LIDER w całej sieci sklepów LIDL – tłumaczy Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.
Największy udział w sprzedaży w lutym 2024 r. miał nowoczesny kanał dystrybucji (38%), następnie sprzedaż na eksport (28%).
– Cieszy nas kolejny miesiąc z ponad 4 mln zł sprzedaży. Ten trend chcemy utrzymać i dalej wzmacniać. Systematycznie rozbudowujemy ofertę poszerzając dostępność produktową. – dodaje Sławomir Ziemski.
W tym roku Miraculum wprowadziło do oferty nową serie kosmetyków w segmencie ekonomicznymi pod marką Gracja. Jeszcze w marcu na rynku zadebiutuje nowa seria czterech serum do twarzy pod marką MIRACULUM.
Polska marka regularnie wspiera wydarzenia kulturalne i muzyczne, promując polską kulturę oraz markę perfum CHOPIN, która została partnerem strategicznym wydarzenia Gala Paderewskiego odbywającego się w Szwajcarii w mieście Morges. Organizatorami wydarzenia jest Ambasada Rzeczypospolitej Polskiej w Bernie, Muzeum Paderewskiego oraz miasto Morges.
Źródło: Spółka