Skonsolidowane przychody Monnari Trade ze sprzedaży towarów wyniosły ok. 7,2 mln zł w marcu i były niższe od przychodów osiągniętych w marcu 2019 roku (19,3 mln zł) o 62,69%, podała spółka.
„Wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży towarów zrealizowanych w okresie styczeń – marzec 2020 roku wyniosła ok. 52,5 mln zł. Przychody te były niższe o 8,7% od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (57,5 mln zł)” – czytamy w komunikacie.
Przychody za marzec 2020 r. obejmują ok. 0,6 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017 Sp. z o.o. (ok. 1,3 mln w marcu 2019 r.). Przychody za okres styczeń – marzec 2020 r. obejmują ok 4 mln zł przychodów osiągniętych przez sklepy grupy Centro 2017 sp. z o.o. (ok. 3,2 mln w analogicznym okresie 2019 r.), wskazano także.
„Poziom przychodów za marzec bieżącego roku jest obciążony skutkami panującego stanu pandemii koronawirusa COVID w kraju oraz wprowadzonymi zakazami w odniesieniu do handlu” – podkreślono.
W obecnej sytuacji grupa kapitałowa Monnari Trade realizuje sprzedaż tylko w kanale internetowym, który również odnotowuje spadki w porównaniu do poprzednich miesięcy.
Z uwagi na powyższe zarząd spółki podjął decyzję, że w okresie obowiązywania zakazów dot. handlu nie będzie publikował informacji o realizowanych przychodach, podsumowano.
Monnari Trade to spółka odzieżowa istniejąca od 2000 r. Na GPW jest notowana od 2006 r.
Źródło: ISBnews