Skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w maju 2022 r. przez grupę VRG wyniosły ok. 120,7 mln zł i były wyższe o ok. 16,8% r/r, podała spółka. W okresie I-V br. przychody wzrosły o 52,2% r/r do 473,3 mln zł.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie odzieżowym wyniosły ok. 66,5 mln zł i były wyższe o ok. 14,4% r/r, podano w komunikacie.
Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.Kruk) wyniosły około 54,2 mln zł i były wyższe o ok. 19,8% r/r.
Skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w maju br. przez grupę wyniosła ok. 57,7% i była wyższa o ok. 2,9 pkt proc. w skali roku.
Łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec maja 2022 roku wyniosła 52,4 tys. m2 i była wyższa o 0,4% od powierzchni sprzedaży detalicznej w maju 2021 r.
VRG specjalizuje się w projektowaniu, produkcji i dystrybucji biżuterii oraz kolekcji mody dla kobiet i mężczyzn. Od 2000 r. podstawą strategii spółki jest koncentracja wokół funkcji „operatora” marek, projektanta odzieży i dystrybutora na rynku detalicznym. Jej skonsolidowane przychody w 2021 r. wyniosły ok. 1,07 mld zł.
Źródło: ISBnews