„Szukamy lewaru, tak jak mówiłem właśnie o infuencerach. Może być to fajne, żeby znowu się wybić, żeby znowu pokazać się bardzo szeroko relatywnie niskim kosztem, jeżeli to podzielimy na liczbę potencjalnych klientów. Rozmawiamy też z punktami sprzedaży detalicznej. Sami do niedawna prowadziliśmy dwa punkty. Nasza sieć była jednak zbyt mała, żeby miała jakikolwiek rozpęd, więc te punkty zamknęliśmy. Staramy się skoncentrować na własnym online oraz zewnętrznym offline – prowadzimy rozmowy i poszukujemy partnerów” – mówi Wiktor Pyrzyk, Prezes Zarządu, Plantwear SA.
W materiale informacje dotyczące:
- działalności spółki Plantwear,
- produkcji akcesoriów w Polsce,
- importowania certyfikowanego drewna egzotycznego,
- działania spółki podczas pandemii,
- dystrybucji offline,
- podsumowania sprzedaży,
- nowej strategii spółki.
Źródło:
inwestorzy.tv