Szacowana wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów (MRR – Monthly Recurring Revenue) Grupy Text ze wszystkich produktów wyniosła 7,1 mln USD na koniec grudnia 2024 r. Oznacza to wzrost o 9,4% r/r i o spadek o 0,9% w stosunku do stanu na 30 września 2024 r., podała spółka.
W III kwartale roku finansowego 2024/2025 (październik-grudzień 2024) wartość otrzymanych płatności wyniosła 21,43 mln USD, co oznacza wzrost o odpowiednio 0,4% w skali roku i spadek 6,2% w stosunku do poprzednich trzech miesięcy, podano także.
„Szacowany wynik jest efektem niższego udziału opłat rocznych w całości płatności w stosunku do poprzedniego kwartału i stanu sprzed roku” – czytamy w komunikacie.
„Na koniec grudnia 2024 r. ARPL (średni miesięczny przychód przypadający na jedną licencję – tożsamy z wcześniej używanym terminem ARPU) produktu LiveChat wyniosło 178,6 USD wobec 173,9 USD na koniec września 2024 roku i 156,4 USD przed rokiem. ARPL produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 144,3 USD wobec 148,1 USD na koniec września 2024 r. i 132,4 USD przed rokiem. ARPL produktu HelpDesk wyniosło odpowiednio 210,2 USD wobec 191,1 USD na koniec września 2024 r. i 140 USD przed rokiem” – czytamy również.
Na koniec III kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 35508. Na koniec grudnia liczba klientów ChatBot wyniosła 3090, a liczba klientów HelpDesk na koniec okresu wyniosła 1321, podano w materiale.
Text (dawniej LiveChat Software) jest jednym z największych na świecie dostawców oprogramowania typu „live chat dla biznesu”. Spółka zadebiutowała na warszawskiej giełdzie w 2014 r.
Źródło: ISBnews