Woodpecker.co liczy na debiut na rynku NewConnect „w ciągu kilku najbliższych tygodni”, poinformował prezes Mateusz Tarczyński. Do 1 czerwca włącznie, trwa proces budowy księgi popytu oraz zapisy i wpłaty w transzy małych inwestorów, które prowadzone są przez Dom Maklerski INC.
„Warto podkreślić, że liczymy na szybki debiut na rynku NewConnect. Chcielibyśmy, aby nastąpiło to w ciągu kilku najbliższych tygodni. Proces ten uzależniony jest od szeregu czynników, niemniej liczymy, że będzie szybki, gdyż nie musimy oczekiwać na rejestrację akcji w KRS. Małą giełdę traktujemy jako pierwszy krok na rynku kapitałowym, docelowo na przełomie 2022 i 2023 r. chcielibyśmy przenieść się na główny rynek GPW” – powiedział Tarczyński, cytowany w komunikacie.
Oferta publiczna sprzedaży akcji obejmuje od 733 333 do 916 667 akcji. Cena sprzedaży zostanie ustalona po zakończeniu book-buildingu i będzie wynosić między 12 zł a 15 zł za jedną akcję.
„Do jutra włącznie trwają zapisy i są przyjmowane wpłaty na nasze akcje. Na szczegółowe podsumowanie przyjdzie czas po zakończeniu oferty, już teraz mogę jednak powiedzieć, że za nami intensywny czas roadshow, w którym mieliśmy okazję spotkać się i zaprezentować Woodpecker.co przed wieloma inwestorami” – wskazał prezes.
Wszystkie akcje niebędące przedmiotem trwającej oferty publicznej objęte są umowami lock-up na okres od 12 do 24 miesięcy. Wyjątkiem jest możliwa sprzedaż poza rynkiem maksymalnie 324 tys. akcji przez dwa podmioty, jeszcze przed debiutem na NewConnect.
Także do 1 czerwca trwa przyjmowanie zapisów i wpłat w transzy małych inwestorów. Na 2 czerwca zaplanowano ustalenie ostatecznej ceny sprzedaży i ustalenie liczby akcji sprzedawanych w podziale na poszczególne transze. Tego samego dnia rozpoczną się zapisy w transzy dużych inwestorów i potrwają do 9 czerwca. Przydział akcji ma odbyć się do 11 czerwca.
Działająca w modelu SaaS aplikacja Woodpecker.co ułatwia pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie relacji poprzez automatyzację czasochłonnych procesów związanych z komunikacją biznesową. Korzysta z niej ponad 3 tys. firm z 70 krajów na całym świecie, w tym prawie połowa to biznesy z USA, przypomniano w materiale.
Woodpecker.co to spółka technologiczna dostarczająca oprogramowanie w modelu SaaS, które pomaga zwiększyć efektywność rozwoju biznesu poprzez inteligentną automatyzację procesów komunikacji biznesowej. W 2020 r. spółka wygenerowała 10 mln zł przychodów i 0,9 mln zł zysku netto.
Źródło: ISBnews