Zespół Play2Chill, notowany na NewConnect producent i wydawca gier wideo, wziął udział w przygotowaniach załogi TVN Turbo Rally Team do nowego sezonu. W ramach wizyty na testowym oesie w podolsztyńskim Konradowie, przedstawiciele warszawskiego studia zgłębiali tajniki budowy samochodu rajdowego oraz pracy mechaników. Know-how w tym zakresie przekazali kierowca rajdowy i dziennikarz TVN Turbo – Łukasz Byśkiniewicz, a także zespół mechaników z Kumiega Motorsport.
– Testy nowej rajdówki TVN Turbo Rally Team, to dla nas okazja, żeby z bliska przyjrzeć się budowie samochodu, a także pracy profesjonalnych mechaników. Rady, które otrzymaliśmy od całego zespołu zastosujemy przy produkcji Rally Mechanic Simulator. Wiedza mechaników, głównego inżyniera, a także kierowcy – Łukasza Byśkiniewicza i jego nowego pilota jest dla nas bezcenna. Mogę zdradzić, że to dopiero początek serii konsultacji z zespołami, które są związane z motorsportem – podsumowuje Tomasz Róziecki, prezes zarządu Play2Chill.
– Ekipa odpowiedzialna za produkcję Rally Mechanic Simulator, przyglądała się pracy mojego zespołu na warmińskich szutrach podczas przygotowań do nowego sezonu. Czynności, które wykonujemy w strefie serwisowej już wkrótce będzie można przetrenować w symulatorze – mówi Łukasz Byśkiniewicz, kierowca TVN Turbo Rally Team.
Rally Mechanic Simulator to gra dla fanów sportów motorowych i mechaniki samochodowej. W symulatorze Play2Chill gracz będzie miał za zadanie naprawiać, testować, przerabiać, a także tuningować samochody rajdowe, które dzięki profesjonalnemu serwisowi będą mogły szybko i sprawnie dotrzeć do mety. Niekorzystne warunki pogodowe, całkowicie zniszczone rajdówki, krótki limit czasu lub brak części zamiennych, to tylko niektóre wyzwania z jakimi użytkownik będzie musiał się zmierzyć. Jednocześnie gracz musi wykazać się kreatywnością, aby dopasować się do reszty zespołu doświadczonych mechaników i utrzymać stanowisko. Karta oraz trailer gry są dostępne na platformie Steam. Spółka planuje przygotować porty na konsole PlayStation, Xbox i Nintendo Switch.
– Zależy nam na stworzeniu tytułu na najwyższym światowym poziomie. W tym projekcie niezwykle ważne będzie wierne odwzorowanie szczegółów budowy auta, a także zachowań mechaników w trakcie pracy. Na tych aspektach chcemy skupić się najbardziej. Tak jak zespół mechaników musi idealnie przygotować samochód na trasę rajdu, tak samo my chcemy zaoferować graczom szczegółowo dopracowany produkt – zapowiada Tomasz Róziecki.
– Symulator mechanika rajdowego może się doskonale sprawdzić, jeśli chodzi o majsterkowanie przy samochodzie. O ile w symulatorze rajdowym nie wszystkie rzeczy możemy przetrenować, bo gry nie oddają tak fizyczności jazdy, to o tyle takie „mechanikowanie”, czyli zmienianie koła, amortyzatora czy końcówki drążka, możemy sobie przećwiczyć w wirtualnym świecie. Dodam, że taki symulator bardzo dobrze oddaje to, co my robimy na co dzień – dodaje Łukasz Byśkiniewicz, kierowca rajdowy i dziennikarz TVN Turbo.
Źródło: Spółka