Miraculum podsumowuje udany pierwszy kwartał 2023 roku. Spółka stawia na zdywersyfikowane kanały dotarcia do klienta. Obecnie Miraculum świętuje debiut nowych perfum damskich Chopin.
„Osiągnęliśmy bardzo pozytywne trendy w zakresie przychodów, EBIT, EBITDA, ale co jest również bardzo ważne – osiągnęliśmy zysk netto. To jest nasz cel na ten rok, żeby również budować zaufanie wśród akcjonariuszy, żeby pokazywać jak najlepsze wyniki i że tę pracę, którą wykonujemy już na przestrzeni dłuższego okresu czasu, żeby przekuwać na coraz to lepsze wyniki finansowe” – mówi Sławomir Ziemski, Prezes Zarządu, Miraculum SA.
W materiale informacje dotyczące:
- podsumowania I kwartału 2023 roku,
- poprawy wyników finansowych,
- kanałów sprzedaży Miraculum,
- kluczowej marki – Joko,
- debiutu perfum damskich Chopin,
- gałęzi eksportowej,
- planów rozwoju.