Vivid Games odnotowało 0,34 mln zł jednostkowej straty netto w I połowie 2024 roku wobec 0,5 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka.
Strata operacyjna wyniosła 0,17 mln zł wobec 0,7 mln zł zysku rok wcześniej. Zysk EBITDA sięgnął 1,16 mln zł wobec 2,38 mln zł zysku rok wcześniej.
Jednostkowe przychody ze sprzedaży sięgnęły 9,34 mln zł w I poł. 2024 r. wobec 13,92 mln zł rok wcześniej.
„Spadek wartości przychodów ze sprzedaży o 33% w stosunku do I poł. ubiegłego roku jest w głównej mierze wynikiem zmniejszonych inwestycji w UA. Pomimo intensywnych prac nad rozwojem portfolio gier spółka napotykała na problemy związane z globalnie rosnącym kosztem pozyskania użytkowników w ramach realizowanych kampanii UA oraz spadkiem ich efektywności. Jest to między innymi skutek zmieniających się regulacji po stronie kanałów sprzedaży. Dzięki zewnętrznej umowie dotyczącej tytułu 'Zozole Run’ spółka osiągnęła w I poł. 2024 przychody ze sprzedaży usługi – produkcji gry na zlecenie” – czytamy w sprawozdaniu zarządu.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews