XTB ma bardzo ambitne plany w Niemczech na przyszły rok, gdzie planuje zdecydowanie większe niż dotychczas inwestycje w marketing, poinformował prezes Omar Arnaout.
„Mamy obecnie bardzo dużą kampanię marketingową we wszystkich oddziałach, a w sześciu oddziałach prowadzimy również kampanię offline. Do tych rynków tradycyjnie należą Polska, Czechy, Słowacja, Portugalia oraz Rumunia, choć w tym przypadku doszedł jeszcze rynek niemiecki, na którym mamy bardzo ambitne plany na nadchodzący rok. I od ostatniego kwartału bieżącego roku już wystartowaliśmy z większymi kampaniami, które – mam nadzieję – będą już zawsze kontynuowane. […] Środki, które będziemy inwestowali na tym rynku będą zdecydowanie większe” – powiedział Arnaout podczas wideokonferencji.
Ocenił, że spółka ma bardzo duży potencjał na rynku niemieckim.
„Dużo większy niż większość firm, która już istnieje na tym rynku, ze względu na to, że nasza oferta jest znacząco lepsza i bardzo poszerzyliśmy ofertę produktową” – dodał prezes XTB.
Grupa XTB jest europejskim domem maklerskim, specjalizującym się w instrumentach finansowych będących przedmiotem obrotu na rynku pozagiełdowym i giełdzie. Od 2002 roku działa na rynkach zagranicznych, gdzie oferuje klientom zaawansowane technologicznie aplikacje transakcyjne. Spółka jest notowana na GPW od 2016 r.; wchodzi w skład indeksu mWIG40.
Źródło: ISBnews