QubicGames planuje wydanie gry „Real Boxing 2” – swojego największego tytułu w tym roku – na Nintendo Switch 26 listopada, podała spółka. Tego samego dnia rozpocznie się okołoświąteczna kampania promocyjna, która potrwa do 31 grudnia br.
„Kampania będzie odbywać się w dniach od 26 listopada do 31 grudnia 2021 roku w kooperacji z trzema innymi wydawcami Nintendo Switch – Untold Tales S.A., All iN! Games S.A. oraz Tate Multimedia S.A. Z dniem rozpoczęcia kampanii emitent planuje wydanie gry 'Real Boxing 2′ – największego tytułu emitenta wydawanego w roku 2021” – czytamy w komunikacie.
Budżet całej kampanii o roboczej nazwie „Qubic & Friends Fest” będzie nie niższy niż 25 000 USD i będzie najwyższym, jaki do tej pory spółka przeznaczyła na pojedynczą kampanię marketingową. Obejmie Amerykę Północną, Europę i Australię, podano także.
Wcześniej w tym miesiącu Vivid Games – autor gry na inne platformy informował, że premiera „Real Boxing 2” na Nintendo Switch planowana jest na listopad br.
QubicGames jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od 2016 r.
Źródło: ISBnews