Kool2Play przesunął wydanie gry „Uragun” w formule early access na platformie Steam na marzec 2022 r., poinformował prezes Marcin Marzęcki.
„Decyzja o przesunięciu premiery early access z końca bieżącego roku na marzec 2022 została przez nas podjęta po wsłuchaniu się w rekomendację zespołu deweloperskiego. Dodatkowe miesiące planujemy wykorzystać przede wszystkim na testowanie i balansowanie rozgrywki – wszystkie najważniejsze mechaniki mamy już gotowe. Chcieliśmy też uniknąć ścierania się z wielkimi budżetami marketingowymi szykowanymi przez koncerny na końcówkę roku. Planujemy ponadto mocno promować grę podczas wydarzeń branżowych w styczniu i lutym” – powiedział Marzęcki podczas konferencji prasowej.
Przewiduje, że pełna wersja gry będzie dostępna na PC, Switch, Xbox i PlayStation w II kwartale 2023 roku. Kool2Play już planuje popremierowe wsparcie gry w postaci DLC.
Równolegle Kool2Play pracuje nad dwoma planowanymi na kolejne lata produkcjami o kodowych nazwach Project X oraz Project Y. Pierwsza (znana wcześniej jako Restoration), została gruntownie zmieniona, a odświeżony projekt multiplayer nosi nazwę Friendship. Premiera tej gry jest zapowiedziana na I kw. 2023.
„Olbrzymią popularność zaczęły zyskiwać gry z szeroko pojętego gatunku co-op multiplayer. Dlatego też postanowiliśmy wpisać naszą drugą grę w ten rosnący trend” – dodał prezes.
Zarząd spółki poinformował również, że daty premiery trzeciej gry „Project Y”, została wyznaczona na II kwartał 2024 r.
„Każda z naszych trzech planowanych gier z założenia ma być jakościową marką, która będzie monetyzowana przez wiele lat” – dodał Marzęcki.
Na przyszły rok planowane są również zamknięte testy oprogramowania tworzonego przez spółkę Kool Things – Buffmaker, służącego do automatyzacji, przetwarzania i analityki danych usług marketingowych. Komercjalizacja rozwiązania przygotowywanego przez spółkę wchodzącą w skład grupy kapitałowej Kool2Play przewidywana na I kwartał 2023 roku.
„Wierzymy, że to innowacyjne oprogramowanie pozwoli nam zdystansować konkurencję, dzięki automatyzacji większości działań marketingowych i influencerskich. W naszej ocenie, potencjał komercyjny Buffmakera jest tak samo duży, jak premiery naszych gier” – podsumował prezes Kool2Play.
Kool2Play to notowany na rynku NewConnect deweloper gier komputerowych. W grupie ma agencję marketingu gamingowego Kool Things.
Źródło: ISBnews