Capgemini planuje zwiększyć liczbę pracowników o ponad 850 osób w skali ogólnopolskiej jeszcze w 2021 r., podała spółka. Rekrutacje na szeroką skalę prowadzone są we Wrocławiu, w Poznaniu, Katowicach, Krakowie, Opolu i Warszawie, ale również w Lublinie.
„Capgemini w 2019 r. ulokowało w Lublinie polską siedzibę jednej ze swoich linii biznesowych – Cloud Infrastructure Services. Przez ten czas lubelski zespół urósł, a jeszcze w najbliższym czasie powiększy się o kolejnych 50 specjalistów na stanowiska, na które trwa otwarta rekrutacja. Przez cały czas trwa rekrutacja na poszczególne stanowiska” – czytamy w komunikacie.
Poziom zatrudnienia w centrach usług biznesowych na rynku lubelskim plasuje się na poziomie ponad 10 tys. osób w ok. 72 placówkach, na co wskazują dane Urzędu Miasta Lublin. Obecny rok ma w tym regionie przynieść ponad 200 nowych stanowisk pracy w tym sektorze, podano także.
„Nieustannie dążymy do prężnego rozwoju naszego zespołu, co jest także podyktowane podejmowanymi przez nas nowymi projektami. Stale przyjmujemy nowe wyzwania, obieramy ambitne cele i z sukcesami realizujemy swoje założenia. Przewidujemy, że nasza przestrzeń biurowa w kolejnym roku podwoi się. Poszerzanie naszych lubelskich struktur jest naturalne – poszukujemy specjalistów, którzy doskonale odnajdują się w branży IT, a jednocześnie uzupełnią nasz zespół o dodatkowe umiejętności i kompetencje. Obecnie poszukujemy ok. 30 osób, które miałyby obrać takie stanowiska, jak m.in. problem manager, change manager, service level & reporting manager, service catalogue manager” – powiedział menadżer lubelskiego oddziału Capgemini Tomasz Trzaska, cytowany w komunikacie.
Obecnie jednym z najważniejszych projektów prowadzonych przez lubelski zespół jest współpraca na rzecz jednego z liderów kanadyjskiego sektora energetycznego, jednak co warto podkreślić, pracownicy Capgemini mają możliwość współpracy z szerokim przekrojem branż i klientów marki, zaznaczono w informacji.
„Dział wsparcia technicznego klientów Capgemini zlokalizowany w Lublinie planuje w najbliższym czasie powiększyć się o kolejnych 50 pracowników, a wśród najważniejszych umiejętności, na które zwraca uwagę Tomasz Trzaska, znajdują się języki obce” – czytamy dalej.
„Przede wszystkim, zależy nam na pracownikach z biegłą znajomością języka angielskiego z racji obsługi w znacznej większości klientów anglojęzycznych, jednak wśród prowadzonych przez nas projektów znajdują się także takie, które wymagają znajomości innych języków np. francuskiego, niemieckiego, portugalskiego, rosyjskiego i hiszpańskiego, więc specjaliści ze znajomością właśnie tych języków obcych także są mile widziani w naszych strukturach” – dodał Trzaska.
Capgemini specjalizuje się we wdrażaniu cyfrowych innowacji dla biznesu, w rozwiązaniach z zastosowaniem automatyzacji i robotyzacji, sztucznej inteligencji, transferu danych i procesów w chmurze.
Źródło: ISBnews