Marketplace Erli przekroczył próg 4 mln zarejestrowanych klientów, podała spółka.
„Przekroczenie progu 4 mln zarejestrowanych użytkowników na Erli to dla nas ogromna satysfakcja. W ciągu zaledwie czterech lat zbudowaliśmy silną, prężnie rosnącą platformę, która konsekwentnie przyciąga nowych użytkowników, głównie dzięki atrakcyjnym cenom i dbałości o najwyższą jakość doświadczeń zakupowych. Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, a ten wynik jest dowodem na to, że nasza strategia rozwoju przynosi oczekiwane efekty i umacnia pozycję Erli na rynku” – powiedział prezes Adam Ciesielczyk, cytowany w komunikacie.
Erli ocenia, że jest obecnie jednym z najszybciej rosnących marketplace’ów w Europie, a wysoka dynamika rozwoju jest możliwa dzięki bliskiej współpracy ze sprzedawcami. Baza Erli wynosi ponad 27 tysięcy e-sklepów, tylko w tym roku do grona sprzedawców, którzy rozwijają swój biznes na platformie, dołączyło ponad 5 tysięcy firm.
„W Erli, dzięki zaawansowanym narzędziom analitycznym i ciągłym badaniu potrzeb klientów, jesteśmy w stanie tworzyć unikalne doświadczenie zakupowe, przyciągając kupujących świetnymi ofertami oraz zatrzymując ich uwagę na dłużej, szczególnie w dynamicznie rozwijającej się aplikacji mobilnej Erli. Wzrost liczby naszych użytkowników odzwierciedla szerszy trend, w którym coraz więcej Polaków decyduje się na zakupy online, szczególnie w kanale mobilnym. Będzie to jeszcze bardziej widoczne w IV kwartale, jak co roku kluczowym dla całej branży e-commerce” – podsumowała dyrektor marketingu Katarzyna Kierach.
Erli podaje, że jest marketplace nr 2 w Polsce i najszybciej rozwijającą się platformą zakupową z tempem wzrostu przychodu netto 130% r/r oraz największa tego typu w Polsce wyłącznie z polskim kapitałem
Źródło: ISBnews