Kool2Play, po premierze gry „Uragun” i zebraniu feedbacku opublikuje szczegółową roadmapę jej rozwoju, poinformował prezes Kool2Play Marcin Marzęcki.
„Przed nami jeszcze bardzo dużo pracy. Jesteśmy nastawieni na maraton, chcemy na każdy etap dobrze rozdysponować siły i środki. Early access to dopiero początek, widzimy 'Uraguna’ jako longseller, tytuł, który z każdą kolejną aktualizacją będzie zdobywał nową grupę graczy. Nie nastawiamy się na rekordy sprzedaży w pierwszej fazie early access, wyniki mają przyjść z czasem. Nasz zespół już teraz ma wiele pomysłów na kolejne rozszerzenia contentu produkcji. O tym, które z nich zostaną zaimplementowane zadecyduje społeczność Steam. Po premierze gry i zebraniu feedbacku opublikujemy szczegółową roadmapę, a każdemu kolejnemu update’owi towarzyszyć będą odpowiednio dobrane działania marketingowe” – powiedział mówi Marzęcki, cytowany w komunikacie.
Dziś o godzinie 16:00 Uragun zadebiutuje na platformie Steam w wersji early access. Z okazji premiery spółka startuje także z kampanią promocyjną skierowaną do największych mediów gamingowych i twórców internetowych. Tydzień po premierze gry, przedstawiciele Kool2Play polecą na targi PAX East do Bostonu, gdzie będą pokazywać grę w ramach stoiska fundacji Indie Games Polska.
„PAX East to jedna z najważniejszych w tym roku imprez dla twórców gier, nie tylko tych niezależnych. W tym roku, przy odwołanych targach E3, ich waga może być naprawdę duża i przyciągnąć jeszcze więcej uwagi całego gamingowego świata” – dodał Marzęcki.
Kool2Play to notowany na rynku NewConnect deweloper gier komputerowych. W grupie ma agencję marketingu gamingowego Kool Things.
Źródło: ISBnews