Play2Chill szykuje do pięciu premier na 2021 rok, w tym dwie w I półroczu – „Motorcycle Mechanic Simulator 2021” i „Aztec Empire”, a także pierwszy projekt w modelu wydawniczym oraz na Nintendo Switch, poinformował ISBtech prezes Tomasz Róziecki.
„Najważniejszą premierą przyszłego roku jest dla nas 'Motorcycle Mechanic Simulator (MMS) 2021′. Pełną wersję gry planujemy udostępnić w pierwszej połowie 2021 roku. W drugiej połowie roku chcielibyśmy dostarczyć 'MMS”a również na konsole. Równie istotnym momentem będzie wydanie wersji demo gry 'Aztec Empire’ – z tą 'małą premierą’ celujemy również w pierwszą połowę przyszłego roku. Przed nami 2 lub 3 mniejsze premiery. Liczymy także na pierwszą premierę w modelu wydawniczym. Produkcja realizowana jest przez zespół zewnętrzny i zostanie zapowiedziana tuż po Nowym Roku. Wówczas zaprezentujemy również 2 gry tworzone pod Nintendo Switch” – powiedział ISBtech Róziecki.
Obecnie numerem jeden na wishlistach spółki jest „Motorcycle Mechanic Simulator 2021”.
„Przed nami wydanie demo oraz wzmożony okres marketingu, zakładamy więc, że poziom wishlisty znacząco wzrośnie. Drugie miejsce obecnie zajmuje 'Aztec Empire’. Gracze bardzo dobrze przyjęli zapowiedź tej produkcji i nie mam żadnych wątpliwości, że ten projekt stał się bardzo ważnym elementem naszego portfolio” – dodał prezes.
Róziecki sądzi, że przy obecnych poziomach wishlist każda z tych gier już teraz mogłaby zaliczyć udaną premierę.
„A należy pamiętać, że w przypadku 'MMS’ przed nami wzmożony okres marketingu. Jeśli chodzi o 'Aztec Empire’, przynajmniej rok developmentu, a co za tym idzie stałe, znaczące przyrosty wishlisty przez cały ten okres. My bardzo dobrze czujemy się w produkcjach Indie Premium i tutaj widzimy największe możliwości. W modelu, jaki przyjęliśmy chcemy tworzyć niskobudżetowe gry, które swoją rentowność uzyskują w kilkanaście lub kilkadziesiąt godzin po premierze” – podsumował prezes.
Play2Chill jest polską spółką, której podstawowa działalność obejmuje produkcję gier przeznaczonych zarówno na komputery stacjonarne, urządzenia mobilne jak i konsole. Spółka ściśle współpracuje z grupą PlayWay, która jest jej największym udziałowcem. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w grudniu 2020 r.
Źródło: ISBnews