True Games, wchodzący w skład rodziny Movie Games, planuje premierę gry „Night Club Manager: Violet Vibe” na luty 2022 r., a grę o roboczym tytule „Project Castle” na czerwiec przyszłego roku, podała spółka.
„Prace nad grami, których wykonawcą jest Flint Arts przebiegają szybciej niż oczekiwaliśmy. W przypadku 'Night Club Manager’ Trójmiejski zespół cały czas 'dowozi’ wszystkie milestone’y, a prace deweloperskie są na bardzo zaawansowanym etapie. Również szybciej od oczekiwań rozpoczęto prace nad 'Project Castle’, które pozwoli graczom przeżyć prawdziwą ucieczkę z więzienia. Przy tym tempie prac pierwsza z nich trafi na rynek już w lutym, natomiast druga zaledwie 4 miesiące później” – powiedział prezes True Games oraz prezes True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal) Patryk Jasiński, cytowany w komunikacie.
W ramach „Night Club Manager: Violet Vibe” gracz wcieli się w postać właściciela klubu nocnego i stworzy go od podstaw. W ramach gry o roboczym tytule „Project Castle”. Gracz wcieli się w postać osadzonego w więzieniu o zaostrzonym rygorze.
„True Games to jedna z dynamiczniej rozwijających się spółek z rodziny Movie Games. Opublikowany dzisiaj harmonogram premier oraz ogłoszony niedawno plan połączenia pokazują, że spółka jest świetnie zarządzana, a przyszły rok będzie dla niej przełomowy” – skomentował wiceprzewodniczący rady nadzorczej True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal) Dariusz Wais.
31 sierpnia br. spółka uzgodniła oraz zatwierdziła plan połączenia z notowaną na NewConnect spółką True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal Poland). Plan połączenia zawiera dalsze etapy działań oraz zaktualizowane wyceny obu Spółek, zgodnie z którą wszystkie akcje True Games S.A. są warte 15 mln zł, natomiast akcje True Games Syndicate (dawniej K&K Herbal) zostały wycenione na 15,2 mln zł. W kolejnym kroku akcjonariusze spółek zdecydują o zatwierdzeniu połączenia oraz warunków emisji połączeniowej.
True Games zostało założone w maju 2020 r. przez Movie Games oraz rapera Michała „Małolata” Kaplińskiego. Jednym z inwestorów spółki jest raper Wojciech „Sokół” Sosnowski. Celem studia jest stworzenie globalnej marki gamingowej związanej z kulturą ulicy, w ramach której będą wydawane gry ukazujące życie na granicy prawa, doświadczenia na co dzień niedostępne, często nielegalne.
Źródło: ISBnews