Vivid Games podtrzymuje założenia roadmapy zaprezentowanej w strategii rozwoju z I półrocza, wynika z wypowiedzi prezesa producenta gier mobilnych Piotra Gamracego.
„Plany najbliższe lata są zawarte w roadmapie opublikowanej razem ze strategią na początku roku. Realizujemy 'Real Boxing 3′, realizujemy mniejsze tytuły, jak 'Easy Boxing’, wchodzimy na nowe platformy z naszym obecnym portfolio. Chcemy zrobić nową grę z wykorzystaniem technologii blast. Mamy 'Project C’, który w tej chwili jest na etapie pitchdeck do potencjalnych wydawców, czy inwestorów. […] Także mamy dosyć solidny plan inwestycyjny” – powiedział Gamracy podczas webinaru StockWatch.
W połowie kwietnia Vivid Games podał, że jego strategia rozwoju na lata 2023-2026 zakłada m.in. stworzenie gry „Real Boxing 3” (soft launch: I kw. 2024, hard launch: IV kw. 2024), rozwijanie kompetencji deweloperskich, tworzenie gier mobilnych oraz rozwój poprzez strategiczne partnerstwa. Plany w zakresie partnerstw na 2023 r. obejmują: „Real Boxing 3” (media partner); „Project C” (co-development); „Project Blast” (co-development); „Real Boxing Supporting Titles” (UA partner). Plany dotyczące partnerstw na 2024 r. zakładają „Project Real Boxing V (co-development)”. W harmonogramie na 2024 i 2025 r. w dziale „Produkt” pojawił się także tytuł „Real Boxing V”.
Jak zaznaczył prezes Vivid Games, roadmapa gry „Real Boxing 3” jest realizowana bez opóźnienia. „Nie widzimy zagrożeń produkcyjnych, wierzymy w jej sukces. Nie ma na świecie tak dobrej mobilnej gry bokserskiej, chcemy to wykorzystać w następnych latach” – dodał Gamracy.
W przypadku gry „Eroblast” dodał, że spółka nadal inwestuje w kontent gry i pracuje nad jej wydaniem na Steam we współpracy z QubicGames. Gra na tej platformie powinna być dostępna bliżej II kw. 2024 r. i pomoże przychodowo, stwierdził prezes.
„’Knights Fight 2′ to rentowny projekt dla spółki, ale nie jest rozwijany przez dewelopera odpowiedzialnego za tytuł jak byśmy oczekiwali. Jest kilka scenariuszy rozwojowych dla tej gry, o których spółka poinformuje jak się zdecyduje na jeden z nich. Z kolei 'Easy Boxing’ tworzona w partnerstwie z Boombit Games, powinna wejść w soft launch w przeciągu miesiąca” – zapowiedział także Gamracy.
Podkreślił także, że jak Vivid Games zapowiadał w nowej strategii, porzucono działalność wydawniczą i rozpoczęto rozwijanie wewnętrznych spółek deweloperskich, które są w stanie stworzyć i wydać produkt samodzielnie lub z partnerem.
„Obecnie mamy 4 takie zespoły deweloperskie (pracujące nad 'Real Boxing 2′, 'Real Boxing 3′, 'Eroblast’ i 'Easy Boxing’). Podnieśliśmy zatem nasze capacity deweloperskie wobec początku ubiegłego roku kiedy dysponowaliśmy jednym zespołem. Skupiamy się na grach sportowych, grach walki, grach typu blast. Nie będziemy mocno eksperymentować z innymi kategoriami gier. Mamy współprace z Bidstack, Boombit i QubicGames i szykują się kolejne partnerstwa” – podsumował prezes.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.
Źródło: ISBnews