Spółka EpicVR pracuje nad przeniesieniem do świata wirtualnej rzeczywistości popularnego tytułu od Live Motion Games „Builder Simulator”. W grze użytkownicy będą mogli spełnić swoje marzenia i stworzyć własne konstrukcje budowlane całkowicie od podstaw. Krakowska firma przygotowująca port VR do gry udostępniła jej najnowszy trailer, gdzie prezentuje m.in. nowe mechaniki, które pojawią się w produkcji.
„Builder Simulator VR” będzie symulatorem, który pozwoli graczom wcielić się w rolę budowlańców projektujących i stawiających od podstaw domy i obiekty przemysłowe krok po kroku, a tym samym całkowicie zanurzyć się w fascynującym świecie budownictwa. Spółka EpicVR udostępniła przyszłym użytkownikom najnowszy trailer produkcji w technologii wirtualnej rzeczywistości.
– W przygotowanym przez nas zwiastunie zamieściliśmy wiele mechanik i scen z gry, które nie były dostępne w poprzednim wydaniu trailera. Są to m.in. montowanie ścian działowych i dachów, tynkowanie, malowanie, wstawianie mebli, schodów i obrazów czy kładzenie podłogi. Wierzymy, że nowy trailer „Builder Simulator VR” rozbudzi ciekawość graczy i sprawi, że z chęcią w przyszłości sięgną po ten tytuł – mówi Adrian Łapczyński, prezes EpicVR.
W zwiastunie pojawiają się także nowe scenerie, w których powstaną przyszłe konstrukcje. Gracze będą mogli budować np. w amerykańskich przedmieściach, w górach czy na stepach. Odsłona gry w wersji VR dostarczy im nowych, w pełni realistycznych wrażeń, a wszelkie czynności i wyzwania, które pojawią się w tytule, będą mocno realistyczne.
– Przeniesienie gry do świata wirtualnej rzeczywistości pozwala odkrywać ją na nowo i dostarcza użytkownikom niezapomnianych wrażeń. Wszystko przez to, iż technologia VR sprawia, że dana produkcja staje się bardziej realna. Uważam, że wspólnie z zespołem wypracowaliśmy satysfakcjonujący poziom rzeczywistego odwzorowania interakcji i obiektów w grze, dzięki czemu gracze poczują się, jakby naprawdę zmagali się z budowlanymi wyzwaniami – podkreśla Adrian Łapczyński.
Dokładna data premiery „Builder Simulator VR” nie jest jeszcze znana. Tytuł w wersji desktopowej zadebiutował na platformie Steam 9 czerwca 2022 r. Gra została wydana w 11 wersjach językowych. Łączny koszt jej powstania i marketingu przekroczył 2 mln zł.
W lipcu br. spółka EpicVR udostępniła graczom zwiastun autorskiej produkcji „Reptile Park VR” inspirowanej filmem „Park Jurajski” i serialem „Lost – Zagubieni”. Firma zakończyła już proces przekształcenia w spółkę akcyjną i zamierza dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect. Oprócz założyciela udziałowcami EpicVR są również giełdowe spółki: Grupa PlayWay i Arts Alliance oraz fundusz Satus Games.
Źródło: Spółka