Cyclomedia z siedzibą w Holandii – światowy lider branży geoinformacyjnej – ogłosił przejęcie spółki Smart Factor – wiodącego polskiego dostawcy usług smart city w obszarze inwentaryzacji pasa drogowego i przestrzeni miejskiej w Polsce, podała spółka.
„To strategiczne przejęcie jest zgodne z misją Cyclomedia, której celem jest rozszerzenie zasięgu i oferty produktów na szybko rozwijających się rynkach. Smart Factor będzie podążać dotychczasową ścieżką rozwoju. CEO spółki pozostanie dotychczasowy prezes Tomasz Turczynowicz” – czytamy w komunikacie.
Dzięki temu przejęciu Cyclomedia zintegruje zaawansowaną technologię i wiedzę Smart Factor, aby zapewnić ulepszone usługi dla polskich klientów i partnerów. Obejmuje to poprawę dokładności i efektywności inwentaryzacji zasobów oraz innowacyjne rozwiązania w zakresie zbierania danych, wizualizacji, analiz danych i dalszego rozwoju innowacyjnej platformy zarządzania pasami drogowymi SmartGEM, zapowiedziano.
„Jesteśmy zachwyceni, że możemy powitać Smart Factor w Cyclomedia. To przejęcie podkreśla nasze zaangażowanie na rynku polskim i cieszymy się z możliwości, jakie niesie ze sobą. Dzięki połączeniu naszych sił, będziemy oferować niezrównane usługi i innowacyjne rozwiązania naszym klientom i partnerom w Polsce” – powiedział CEO Cyclomedia Serge Lupas, cytowany w komunikacie.
„Połączenie sił z Cyclomedia to ogromna szansa dla Smart Factor i naszych klientów. Dzięki wsparciu globalnego lidera rynkowego możemy dostarczać lepsze produkty i usługi, poprawiając skalę i czas naszej dostawy. To partnerstwo z pewnością zwiększy wartość, jaką dostarczamy naszym klientom” – dodał CEO Smart Factory Tomasz Turczynowicz.
Połączone kompetencje doprowadzą do innowacyjnych rozwiązań w projektach inwentaryzacji zasobów drogowych, podatkowych i oraz budowania bliźniaków cyfrowych przestrzeni miejskiej, dostosowanych do specyficznych potrzeb rynku polskiego. Ponadto, połączone kompetencje Cyclomedia i Smart Factor pozwolą na innowacyjne rozwiązania w projektach inwentaryzacji infrastruktury drogowej i przestrzeni miejskiej, znacznie poprawiając globalną ofertę usług, wskazano też w materiale.
Dzięki integracji możliwości Smart Factor, Cyclomedia dąży do znacznego rozwoju swojej działalności w Polsce, korzystając z większej skali i ulepszonej oferty usług. Ten krok jest zgodny z szerszą strategią Cyclomedia, która ma na celu przyspieszenie międzynarodowego wzrostu poprzez strategiczne przejęcia, podsumowano.
Cyclomedia to światowy lider w dostarczaniu dokładnych, 360-stopniowych panoram i danych 3D pozyskiwanych z poziomu ulicy, wzbogaconych o analizy wspierane przez AI. Firma opracowuje, buduje i obsługuje najnowocześniejsze na świecie mobilne systemy mapowania, rejestrując ponad 850 000 km rocznie w postaci wysokorozdzielczych panoram 3D.
Smart Factor to wiodący dostawca usług inwentaryzacji pasa drogowego i przestrzeni miejskiej w Polsce. Specjalizuje się w kompleksowym wsparciu zarządzania drogami, kontroli reklamy zewnętrznej, analizie parkowania oraz inwentaryzacji infrastruktury. Smart Factor opracował i wdraża oparty na chmurze system zarządzania drogami SmartGEM, używany przez miasta i zarządców dróg w całej Polsce.
Źródło: ISBnews