Illusion Ray, producent gier, planuje emisję crowdfundingową na kwotę 1,2 mln zł oraz debiut na NewConnect w połowie 2023 roku, podała spółka. Studio pracuje nad portowaniem gry 'Beast Inside’ i nowymi projektami 'Wardogz’ i 'Beast Inside II’.
„Początek kampanii crowdfundingowej zaplanowany jest na wiosnę br. przy współpracy z platformą Navigator Crowd. Zadeklarowana kwota zbiórki ma wynieść 1,2 mln zł, a środki pozyskane z emisji będą przeznaczona na rozwijanie kolejnych produkcji studia” – czytamy w komunikacie.
„Stworzenie 'The Beast Inside’ było cenną lekcją produkcji gry, jak i jej wydania. Ta wiedza owocuje już teraz i mamy nadzieję, że jako studio z mocną ekipą oraz współpracą z '\Bellwether Rocks możemy sporo osiągnąć w gatunkach gier, które w naszym kraju nie powstają hurtowo. Ambicją całego zespołu jest zbudowanie na przestrzeni najbliższych 2 lat profesjonalnego studia, które regularnie będzie wydawało gry z segmentu A++” – powiedział CEO Illusion Ray, Łukasz Smaga cytowany w komunikacie.
Głównym celem Illusion Ray jest obecnie dokończenie portowania gry 'The Beast Inside’ na konsole oraz na dalsze prace nad nowym projektem z gatunku Action Adventure 'Wardogz’. Na przełomie 2024/2025 roku planowana jest również druga odsłona gry – 'The Beast Inside II’, podano także.
Illusion Ray zostało założone w 2009 roku, a siedziba studia znajduje się w Szczecinie. Na rynku zadebiutowało w 2019 roku, wydając grę z gatunku thrillera i survival horroru – „The Beast Inside”. Produkcja spotkała się z ciepłym odbiorem zarówno pośród graczy, jak i recenzentów. Obecnie studio planuje wejście emisję crowdfundingową oraz wejście na NewConnect.
Źródło: ISBnews