Spółka Mex Polska odnotowała wzrost przychodów, jednak wynik jest formalnie obciążony zastosowaniem standardu MSSF 16. Firma stawia obecnie na strategię multibrandingową oraz rozwój w dużych miastach.
Utrzymanie rentowności w obecnym otoczeniu rynkowym, czyli wysoka inflacja, chociaż może już nie aż tak bardzo rosnąca, ale z drugiej strony bardzo mocno rosnące wynagrodzenia i ta presja pracowników na rosnące wynagrodzenia na pewno powodują, że utrzymanie rentowności jest niezwykle trudne. Dlatego postawiliśmy sobie za cel utrzymanie rentowności, która jest dla nas bardzo satysfakcjonująca. Utrzymanie naszej Grupy, naszych lokalizacji również jest dla nas kluczowe, dlatego że my po prostu w tych lokalizacjach zarabiamy
mówi Dariusz Kowalik, Członek Zarządu i Dyrektor Finansowy, Mex Polska SA
W materiale informacje dotyczące:
- wyników spółki,
- obciążenia MSSF 16,
- strategii multibrandingowej,
- rozwoju w dużych miastach,
- konceptu Spoko Taco,
- trudnej sytuacji rynkowej,
- utrzymania rentowności.