W III kwartale roku obrotowego 2022/23 Grupa Ambra równomiernie rozwijała sprzedaż. Dotyczy to zarówno rodzimego rynku, jak i rynków zagranicznych – np. rumuńskiego z 25% wzrostem.
„W ujęciu geograficznym jesteśmy w Polsce, Czechach, na Słowacji i w Rumunii. Wszystkie te cztery kraje naszej działalności wnosiły właściwie bardzo podobny wkład, czyli dobrze rosła sprzedaż. W Polsce było to ponad 20% wzrostu, w Rumunii z kolei nieco szybciej niż średnia Grupy – o 25%, więc można powiedzieć, że Grupa równomiernie i dobrze rozwijała sprzedaż w tym okresie” – mówi Robert Ogór, Prezes Zarządu, Ambra SA.
W materiale informacje dotyczące:
- III kwartału w roku obrotowym 2022/23,
- poszczególnych wyników Grupy Ambra,
- zwiększonej sprzedaży,
- obecności na rynkach zagranicznych,
- zmian w zachowaniu konsumentów,
- presji rynkowej.