E-Shopping Group jest w trakcie negocjacji kluczowych umów, które umożliwią dynamiczniejszy wzrost
przychodów w II poł. 2024 roku i ma plany dotyczące ekspansji w nowe obszary działalności, podała spółka. Grupa planuje też kontynuować szybkie tempo rozwoju sklepów internetowych oraz marki własnej, przy której uzyskuje średnią marżę na poziomie 70%.
E-Shopping Group zwiększyła przychody netto ze sprzedaży do 1,5 mln zł w I poł. 2024 roku z 0,2 mln zł w analogicznym okresie 2023 r., a w samym II kw. br. osiągnęła prawie 0,8 mln zł przychodów netto ze sprzedaży, co dało ponad 4-krotnie wyższy wynik r/r, podano. W II kw. 2024 r. spółka zanotowała stratę wynoszącą 0,15 mln zł, która była porównywalna do straty z II kwartału 2023 r., podano.
„E-Shopping Group sukcesywnie zwiększa przychody ze sprzedaży oraz portfel klientów, co wygląda bardzo obiecująco. Planujemy kontynuować szybkie tempo rozwoju naszych sklepów internetowych oraz marki własnej Bentivolio, przy której uzyskujemy średnią marżę na poziomie 70%. Jesteśmy także w trakcie negocjacji kluczowych umów, które umożliwią nam jeszcze dynamiczniejszy wzrost przychodów w drugiej połowie bieżącego roku. Dodatkowo, prowadzimy rozmowy z inwestorem, który wspiera realizację naszych ambitnych celów. Na horyzoncie znajdują się również plany dotyczące ekspansji w nowe obszary działalności” – powiedział prezes Maciej Nowak, cytowany w komunikacie.
„Naszym celem jest uzyskanie rentowności oraz zwiększenie wyników sprzedażowych w następnych okresach rozliczeniowych. Jesteśmy przekonani, że nasze obecne działania znajdą pozytywne odzwierciedlenie w wynikach za kolejne kwartały” – dodał przewodniczący rady nadzorczej Dariusz Wais.
E-Shopping Group jest obecna na rynku polskim oraz rozwija się na arenie międzynarodowej. Spółka prowadzi sprzedaż w Czechach oraz na Słowacji, a niebawem pojawi się także na rynkach w Rumunii oraz na Bliskim Wschodzie. Jej długoterminowym celem jest budowanie multibrandowego hubu w segmencie globalnej sprzedaży internetowej przy jednoczesnym rozwijaniu portfela własnych brandów, podkreślono także.
Spółka zaznaczyła, że prowadzi 7 sklepów internetowych, a celem spółki jest stworzenie rozpoznawalnego, multibrandowego huba, działającego w obszarze sprzedaży internetowej w Polsce oraz za granicą m.in. w USA, Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz na Bliskim Wschodzie. W 2024 r. E-Shopping Group planuje wprowadzić nowy marketplace przeznaczony dla osób stawiających pierwsze kroki na rynku e-commerce.
E-shopping Group (wcześniej: Etna Software Technologies) specjalizuje się w handlu e-commerce, ze szczególnym naciskiem na prowadzenie biznesu w modelu sprzedaży dropshipping. Spółka jest notowana na rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews