Brand24 widzi dużą przestrzeń do wzrostu wskaźnika ARPU w ciągu kilku lat, poinformował prezes Michał Sadowski.
„Zleciliśmy analizę konkurencji i wniosek jest taki, że za podobne funkcjonalności klienci konkurencji płacą średnio kilka tysięcy dolarów. Nasze ARPU to obecnie ok. 550 USD, daje nam to więc dużą przestrzeń do podwyżek cen. W ciągu kilku lat nasze ARPU może więc być kilkukrotnie wyższe od tego, które osiągamy teraz” – powiedział Sadowski podczas wideokonferencji.
Dodał, że spółka koncentruje się na dużych i średnich firmach, które potrzebują zaawansowanego narzędzia i chcą płacić za wysoką jakość.
„Tym bardziej, że chcemy coraz szybciej i intensywniej iść w stronę 'asystenta marki’ – czyli narzędzia wspieranego przez nasze AI wytrenowane na 25 mld wzmianek, które zna markę tak dobrze, że może doradzać co do strategii, a nie tylko bieżącego sentymentu” – stwierdził prezes.
Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect.
Źródło: ISBnews