Grupa CCC uruchomiła platformę online ccc.eu na dziesiątym rynku – w Serbii, podała spółka.
Do tej pory serbscy Klienci mogli korzystać z oferty CCC w sklepach stacjonarnych. Wraz z premierą kanału online zyskają zdecydowanie szerszy dostęp do portfolio produktowego, podano.
„Dążymy do tego, by stale wzmacniać nasz omnikanałowy model sprzedaży na każdym rynku, na którym jesteśmy obecni. Uruchomienie strony ccc.eu w Serbii to kolejny krok na tej drodze. Warto dodać, że wraz z platformą online Klienci zyskali dostęp do najnowszej wersji Klubu CCC, dostępnego obecnie jedynie w Polsce i na czterech największych rynkach” – powiedział dyrektor e-commerce CCC i HalfPrice Michał Pachnik, cytowany w komunikacie.
Na ccc.eu kliencie znajdą duży wybór modnych butów damskich, męskich i dziecięcych, ale również stylowe akcesoria, w tym torebki, walizki czy biżuterię, wskazano w materiale.
Grupa CCC posiada ok. 90 platform e-commerce i prawie 1000 sklepów w 28 krajach pod markami CCC, eobuwie.pl, Modivo i DeeZee. Od maja 2021 r. Spółka poprzez sieć sklepów HalfPrice rozwija sprzedaż również w segmencie off-price. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2004 r; wchodzi w skład indeksu mWIG40. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 9,12 mld zł w roku obrotowym 2022 r.
Źródło: ISBnews