CDRL – właściciel marki Coccodrillo – uruchomił nowy salon marki w galerii Mega Teplyj Stan w Moskwie, który jest jednym z najpopularniejszych centrów handlowych w tym mieście, podała spółka.
„W Rosji sytuacja pandemiczna jest stabilna, w samej Moskwie już od dawna otwarte są galerie handlowe, restauracje, muzea, kina, dzieci chodzą do szkół. Z naszej perspektywy to dobry moment na rozbudowę sieci stacjonarnej w tym kraju. Liczymy, że obecność Mega Teplyj Stan, przez wzgląd na popularność tej galerii, pozytywnie wpłynie na rozpoznawalność naszej marki, a w konsekwencji przełoży się również na sprzedaż” – powiedział prezes Marek Dworczak, cytowany w komunikacie.
Centrum handlowe Mega Teplyi Stan zostało otwarte w 2002 r. Obecnie znajduje się w nim 226 sklepów znanych marek. Powierzchnia handlowa obiektu to 142 640 m2 Do obiektu przynależy parking, który jest w stanie pomieścić 6 800 samochodów.
Obecnie w Rosji znajduje się 10 salonów monobrandowych Coccodrillo. W galerii Mega Teplyj Stan butik Coccodrillo sąsiaduje bezpośrednio z flagowym sklepem rosyjskiego giganta branży artykułów dziecięcych Detsky Mir, podsumowano w materiale.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.
Źródło: ISBnews