Citi Handlowy integruje bankowość elektroniczną z systemem ERP enova365 firmy Soneta, podał bank. Dzięki temu użytkownicy enova365 mogą korzystać z usług bankowości transakcyjnej banku w czasie rzeczywistym bezpośrednio z systemu ERP firmy.
„Dzięki integracji operacji finansowych w jednym systemie, nasi klienci mogą realizować płatności w sposób natychmiastowy i zautomatyzowany. Rozwiązanie pozwala dostosować procesy w firmie do oczekiwań klientów i partnerów, i reagować na nie odpowiednio szybko. Dzięki temu wzrasta nie tylko efektywność procesów biznesowych, ale i zadowolenie oraz lojalność klientów firmy” – powiedział szef Bankowości Przedsiębiorstw w Citi Handlowy Sebastian Perczak, cytowany w komunikacie.
Integracja systemu ERP enova365 z systemem banku poprzez CitiConnect API maksymalnie skraca czas i automatyzuje codzienne zarządzanie płatnościami. Realizacja operacji finansowych oraz wymiana danych między systemem finansowo-księgowym i bankiem jest możliwa bezpośrednio w systemie firmy, bez konieczności logowania się do bankowości elektronicznej. W błyskawicznym czasie można m.in. sprawdzić salda rachunków firmy, zainicjować płatności, sprawdzić ich status czy pobrać wyciągi bankowe i dokonać automatycznego uzgodnienia pozycji. Rozliczenia w czasie rzeczywistym są możliwe zwłaszcza w połączeniu z płatnościami natychmiastowymi, podano.
Citi Handlowy powstał z połączenia Banku Handlowego w Warszawie – najstarszego komercyjnego banku w Polsce i Citibank (Poland) S.A. W ofercie grupy kapitałowej oprócz klasycznych usług bankowych znajdują się usługi i produkty rynku kapitałowego oferowane przez dom maklerski oraz produkty leasingowe. Bank jest notowany na rynku głównym GPW od 1997 r.
Źródło: ISBnews