W Polsce oficjalnie rozpoczął działalność duński sklep internetowy Coolshop, oferujący ponad 45 tys. produktów z 20 kategorii, podała spółka.
„Dotychczasowy sukces Coolshop opiera się na zaangażowaniu w jakość obsługi klienta, bogatej ofercie, niskich cenach i nieustannym dążeniu do doskonalenia doświadczenia zakupowego online, i tych wartości zamierzamy się trzymać. Dlatego nie powinien dziwić fakt, że Coolshop ma na świecie 2 mln stałych klientów. Organizujemy wiele czasowych akcji tematycznych, jak Beauty Days, Dni LEGO, Black Friday czy Back to School, przy okazji których oferujemy klientom bardzo atrakcyjne produkty w dobrych cenach. Oferujemy również możliwość zakupu zestawów produktów, program lojalnościowy czy możliwość przedpremierowego zakupu licznych gier. Działamy bez subskrypcji, nie wymagamy od naszych klientów opłacania abonamentu w celu uzyskania zniżek czy dostępu do dodatkowych usług” – powiedział szef polskiego oddziału Coolshop Andrzej Rzym, cytowany w komunikacie.
Sklep internetowy Coolshop został założony w Danii w 2022 r., a obecnie jest jednym z liderów skandynawskiego rynku e-commerce. W ciągu ostatnich pięciu lat niemal trzykrotnie zwiększył swoje przychody, osiągając prawie 1 mld zł w 2023 r., a także ponad 3,5-krotnie powiększył kapitał własny, którego wartość w ostatnim roku rozliczeniowym osiągnęła 106 mln zł. W tym samym czasie firma poczyniła inwestycje w nieruchomości i sprzęt na poziomie 70 mln zł, z czego tylko w ubiegłym roku zainwestowała 30 mln zł.
Coolshop to sklep internetowy, założony w 2002 r., jeden z liderów skandynawskiego rynku e-commerce. Oferuje dziesiątki tysięcy produktów z ponad 20 kategorii w ponad 2 milionom stałych klientów na 1/3 europejskich rynków. Jest częścią grupy Cool Group skupiającej 18 firm i organizacji z 8 branż, działających w 14 krajach.
Źródło: ISBnews