Netto Polska planuje przeprowadzić transformację przejmowanych placówek Tesco w nowoczesne sklepy Netto 3.0 w ciągu 18 miesięcy zapowiedział prezes Netto Polska Janusz Stroka. Nowy format został wdrożony już w ponad 160 sklepach Netto w Polsce.
W ub. tygodniu Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wydał Salling Group – właścicielowi sieci Netto – zgodę na przejęcie Tesco Polska. Oznacza to, że Netto może przejąć 301 sklepów i 2 centra dystrybucyjne objęte umową.
„Z niecierpliwością oczekiwaliśmy na zatwierdzenie transakcji i rozpoczęcie tego historycznego w swej skali procesu transformacji przejętych sklepów w nowe, nowoczesne sklepy Netto 3.0, a także wdrożenia nowych kolegów z Tesco do ich obsługi. To zadanie chcemy zrealizować w ciągu najbliższych 18 miesięcy. Teraz zaczyna się dla nas prawdziwa praca” – powiedział Stroka, cytowany w komunikacie.
W założeniu wszędzie, gdzie to możliwe, personel nowych sklepów Netto będą stanowić pracownicy byłego Tesco. Wraz z przekształcaniem kolejnych przejętych placówek Tesco w format Netto 3.0 ich pracownicy przejdą program szkoleniowy, który ma ich przygotować do pracy zgodnie ze standardami obowiązującymi w ich nowym miejscu pracy, podkreślono.
Grupa Salling prowadzi działalność w zakresie detalicznej dystrybucji towarów konsumpcyjnych codziennego użytku za pośrednictwem supermarketów, hipermarketów i dyskontów, a także sklepów internetowych, kawiarni, restauracji i gastronomii (za pośrednictwem Netto). Firma ma ok. 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.
Źródło: ISBnews