Dzięki integracji z PayU, Twisto zostało udostęonione w II kw. 2021 r. jako metoda płatności w ponad 10 tys. e-sklepów, takich jak: nbsklep.pl, ochnik.com, oleole.pl, wkruk.pl, sfd.pl. Z płatności odroczonych mogą też korzystać klienci Pizza Hut, podała spółka.
„Drugi kwartał 2021 r. to przełomowy moment dla Twisto w Polsce. Nasze płatności odroczone zostały wdrożone w 10 tysiącach nowych sklepów, w tym w największych polskich i e-commercach, reprezentujących wszystkie mozliwe branże. Cieszy nas, że nasi klienci mogą obecnie odroczyć zakupy za dowolny produkt i usługę. Liczymy na to, że wraz z integracją z kolejnymi sklepami staniemy się płatnościami odroczonymi pierwszego wyboru, a nasi partnerzy odkryja skuteczność Twisto w podwyższeniu konwersji i wartości koszyków” – powiedział country manager Twisto w Polsce Adam Miziołek, cytowany w komunikacie.
Nowym partnerem Twisto została Pizza Hut. To pierwsza sieć restauracji w Polsce, która udostępniła klientom płatności odroczone od Twisto. Dzięki wdrożeniu na stronie pizzahut.pl oraz w aplikacji Pizza Hut, klienci restauracji w Polsce będą mogą zapłacić za zamówienie złożone online do 21 dni bez dodatkowych kosztów. Wystarczy, że wybiorą Twisto jako metodę płatności, podczas finalizacji zamówienia. Zarejestrowani klienci będą mogli przesunąć płatność nawet do 45 dni, podano także.
Twisto wskazuje, że według raportu The Global Payment opracowanego przez WorldPay, udział BNPL (buy now, pay later) w rynku europejskich płatności e-commerce stanowi obecnie 7,4%, natomiast do 2024 r. wzrośnie prawie dwukrotnie do 13,6% Dynamikę rosnącego zainteresowania tą metodą płatności możemy zauważyć również na rodzimym rynku. Już 60% Polaków słyszało o możliwości „kup teraz, zapłać później”.
„Od kilku miesięcy skutecznie realizujemy naszą strategię, polegającą na rozwoju sieci partnerów z różnych branż. Coraz śmielej wchodzimy do branży spożywczej i usługowej. Udostępnienie płatności Twisto u tak znakomitego partnera jak Pizza Hut to dla nas wielki sukces, a zarazem wielki krok w kierunku kolejnych wdrożeń z zakresu food i food delivery. Mamy nadzieję, że już wkrótce ogłosimy kolejne współprace w tym zakresie” – podsumował Miziołek.
Na polskim rynku Twisto działa od 2018 r. Oprócz aplikacji oferuje również nowatorską formułę zakupową „kup teraz, zapłać później” na jedno kliknięcie, dzięki której klient ma aż 21 dni na zapłacenie za e-zakupy bez rejestracji i dodatkowych kosztów. Partnerem strategicznym Twisto w Polsce jest ING Bank Śląski. Firma powstała w Czechach. Wśród udziałowców są grupa ING oraz towarzystwo ubezpieczeniowe Uniqa.
Źródło: ISBnews