SAP Polska chce rozwijać swoją obecność w sektorze publicznym i pozyskiwać nowych klientów w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw (MSP), poinformował ISBtech prezes SAP Polska Thomas Duschek. Zakłada również dalszy rozwój partnerstw technologicznych.
„Na polskim rynku interesuje nas większa obecność w sektorze publicznym, a także pozyskiwanie nowych klientów wśród małych i średnich firm, gdzie wzrost adopcji rozwiązań cyfrowych ERP jest znaczący. Chociaż SAP ma istotne udziały w tym segmencie, nie są one takie, jak w sektorze dużych firm. Obecnie największy potencjał wzrostu dla SAP to właśnie Mid Market” – powiedział ISBtech Duschek.
„Widzimy, że coraz częściej nie chcą już inwestować oddzielnie w systemy ERP i data center, kiedy wszystko mają dostępne w chmurze, u jednego dostawcy. Takie rozwiązanie daje im przestrzeń do skalowania biznesu w przyszłości. Naszym celem jest również koncentracja na klientach i silne partnerstwa technologiczne – jak np. ogłoszone ostatnio na szczeblu globalnym rozszerzenie partnerstwa z Google Cloud, ale również kontynuacja współpracy z Microsoft” – dodał prezes.
Zaznaczył, że w 2020 rynek był trudny w związku z pandemią, a SAP Polska ten okres wykorzystał na „dużą transformację” w ramach portfolio i całej organizacji. „Ostatnie kwartały w naszym biznesie są dynamiczne – w drugim kwartale tego roku potroiliśmy wartość sprzedaży w segmencie chmurowym SAP Polska, a czwarty kwartał 20220 roku był najlepszym w 25-letniej historii SAP w Polsce” – powiedział Duschek.
SAP Polska prowadzi rekrutacje w sprzedaży, segmencie development. „Obecnie mamy łącznie ok. 50 nowych pozycji” – wskazał prezes.
SAP to globalny koncern rozwijający oprogramowanie dla przedsiębiorstw.
Źródło: ISBnews