TIM zakłada, że udział e-commerce w sprzedaży może wzrosnąć, ale nie do wartości wyższej niż ok. 76%, poinformował członek zarządu Piotr Nosal.
„[Udział e-commerce] może wzrosnąć, natomiast nie spodziewałbym się wzrostu do poziomu 80-90%, dlatego że cały czas sprzedaż jest wspierana przez ludzi. Część sprzedaży odbywa się w modelu inwestycyjnym i to jest z reguły sprzedaż offline” – powiedział Nosal podczas
Udział sprzedaży e-commerce mocno wzrasta w okresach mniejszej aktywności inwestycyjnej.
„Już w styczniu mieliśmy udział e-commerce powyżej 76%. I te poziomy 75-76%, może trochę więcej, to jest coś, co możemy osiągać, działając cały czas w modelu hybrydowym” – wskazał członek zarządu.
W I kw. 2020 r. przychody TIM S.A. ze sprzedaży w kanale e-commerce wyniosły 155 316 tys. zł, co stanowiło 72% przychodów spółki.
TIM jest największym dystrybutorem materiałów elektrotechnicznych w Polsce. Spółka powstała w 1987 r. we Wrocławiu, od 1998 r. jest notowana na GPW. Jej skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 890 mln zł w 2019 r.
Źródło: ISBnews