Bloober Team zdecydował o utworzeniu nowej marki Broken Mirror Games, pod którą w ramach segmentu operacyjnego second party spółki (dla projektów współtworzonych) produkowane oraz wydawane będą gry, podała spółka.
„Second party to segment operacyjny działalności spółki – projekty współtworzone, które spółka definiuje jako projekty deweloperskie, realizowane produkcyjnie przy współpracy z podmiotami zewnętrznymi oraz spółkami zależnymi i stowarzyszonymi emitenta, wydawane zarówno w formule self-publishing przez spółkę, jak i w formule współpracy z zewnętrznym wydawcą lub platformholderem, który współfinansuje lub w całości finansuje produkcję danego projektu” – czytamy w komunikacie.
Utworzenie nowej marki „Broken Mirror Games” stanowi realizację planu strategicznego spółki na lata 2023-2027 w ramach rozwoju segmentu second party, podkreślono także.
Bloober Team, założony w 2008 r., podaje, że jest jednym z najważniejszych światowych producentów gier z gatunku psychological horror. Spółka była notowana na NewConnect od 2011 r., a w styczniu 2024 r. przeniosła się na rynek główny GPW.
Źródło: ISBnews