PunkPirates rozpoczęło kampanię marketingową gry POW POW: Dye it up! i udostępniło stronę projektu w sklepie Steam. To początek kampanii promocyjnej VR-owego tytułu. Gra ukaże się na największych platformach wirtualnej rzeczywistości jeszcze w 2021 r. PunkPirates konsekwentnie rozwija strukturę i zakres kompetencji. Wynikiem podjętych w ostatnich miesiącach działań jest m.in. powstanie firmy Games 4Experience. W najbliższym kwartale PunkPirates chce poszerzać zakres działalności poprzez rozwój spółki RAION Games.
– Stworzona przez nas gra, POW POW: Dye It up!, to lekka i wesoła wieloosobowa zabawa w wirtualnej rzeczywistości, w kolorowym świecie okraszonym kreskówkowymi efektami, w którym nikt nie umiera, co czyni ją przyjazną dla wszystkich pokoleń graczy. Tworząc ten tytuł chcieliśmy udostępnić ciekawą i emocjonującą rozgrywkę, która może zainteresować szerokie grono odbiorców. Naturalnie pozwoli to na pozyskanie różnych pokoleń graczy – mówi Leszek Krajewski, prezes PunkPirates.
Gra zaoferuje kilka trybów rozgrywki multiplayer: oprócz Battle Royale (gdzie z czasem pole gry zawęża się poprzez stopniowe zamykanie mniejszych pomieszczeń), gracz będzie mógł wziąć udział w zmaganiach drużynowych typu Splash Match, Capture the Panties, Defend Blanket Fort oraz Pillow Fight. Zdaniem spółki premiera tytułu, która ma odbyć się jeszcze w 2021 r., będzie miała istotny wpływ na rozwój PunkPirates i przyszłe wyniki finansowe.
– Z naszych obserwacji wynika, że na rynku VR brakuje dwóch typów produkcji: gier o rozbudowanej narracji oraz gier z ciekawą rozgrywką multiplayer. Większość gier przeznaczonych na VR ogranicza się do prostych rozwiązań, a my chcemy pójść o krok dalej i zaoferować odbiorcom szerszy wachlarz możliwości oraz wrażeń. Powstający Death Manager będzie produkcją o rozbudowanej, bardzo filmowej narracji, zaś POW POW: Dye It up! odpowiada na tą drugą potrzebę – to jedna z tych produkcji, która przez otwartość na graczy i rozbudowany oraz bardzo satysfakcjonujący multiplayer, pozwala nam dotrzeć do wielu grup docelowych, a to z kolei może przełożyć się pozytywnie na sprzedaż tytułu – dodaje Leszek Krajewski.
PunkPirates na 2021 r. zaplanowało premierę Death Manager i POW POW: Dye it up!. Do tej pory spółka wprowadzono do sprzedaży Escape Room VR: Stories, Escape Room VR: Inner Voices i Danger! Escape Lab. Przyjęta strategia rozwoju firmy koncentruje się na produkcji gier VR o budżecie ok. 1 mln zł i krótkim cyklu produkcyjnym. Uzupełnieniem strategii PunkPirates jest rozwój spółek stowarzyszonych – Games 4Experience i RAION Games.
PunkPirates S.A. to niezależne studio gamingowe, którego główną działalnością jest produkcja gier dedykowanych wirtualnej rzeczywistości (VR). Spółka samodzielnie nadzoruje produkcję, publikację i marketing autorskich tytułów. W portfolio spółki znajdują się Escape Room VR, Escape Room VR Stories, Escape Room VR Inner Voices oraz DANGER! Escape Lab. Od premiery pierwszego tytułu z serii, gry sprzedały się na platformach VR-owych w liczbie ponad 90 tys. sztuk.
Źródło: Spółka