IMS zarekomenduje wypłatę dywidendy w wysokości 20 gr. na akcję za 2022 r., a na wypłatę przeznaczy 6 458 817,2 zł. Stopa dywidendy, biorąc za podstawę kurs zamknięcia z 30.05.2023 roku, to 6,5%, a dywidendą objętych będzie 32 294 086 akcji, podała spółka. Rekomendacja jest zgodna z polityką dywidendową Grupy IMS, mówiącą o corocznym przeznaczaniu na dywidendę min. 60% skonsolidowanego zysku netto przypisanego jednostce dominującej.
Grupa kapitałowa IMS jest dostawcą wyspecjalizowanych usług z zakresu marketingu sensorycznego w miejscu sprzedaży. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego: audiomarketingu (przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych), video marketingu (produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych) oraz aromamarketingu (dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych). Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2014 r. (początkowo jako Internet Media Services).
Źródło: ISBnews