Work Service rozpoczął dziś proces rebrandingu, w wyniku którego będzie oferował usługi w obszarze rekrutacji, zatrudnienia tymczasowego i stałego oraz outsourcingu pod marką międzynarodowej agencji zatrudnienia Gi Group, podała spółka.
Rebranding jest kolejnym etapem konsolidacji usług w ramach Gi Group i wynika ze strategii biznesowej grupy, podkreślono.
„Rozpoczynany 19 lipca br. proces rebrandingu Work Service na Gi Group obejmie różnorodne działania. W ciągu najbliższych tygodni zostanie wprowadzone nowe oznakowanie biur firmy w całej Polsce, logo Gi Group pojawi się na wszystkich materiałach marketingowych. Zmianę identyfikacji wizualnej będą wspierały silne działania marketingowe, planowana jest m.in. kampania wizerunkowa” – czytamy w komunikacie.
Spółka Work Service S.A. nadal będzie działała jako podmiot prawny, zachowując dotychczasową nazwę przedsiębiorstwa. Oferowanie przez Work Service S.A. usług pod marką GI Group nie wpłynie na bieżącą obsługę klientów i kandydatów. Nie wymaga z ich strony podejmowania jakichkolwiek działań w zakresie dotychczasowej współpracy, podkreślono.
„Inwestycja w Work Service S.A. i integracja usług pod jedną marką umacniają naszą pozycję konkurencyjną. Są też jasnym, pozytywnym komunikatem do rynku: jesteśmy dla Was obecni w Polsce we wszystkich obszarach, w których nas potrzebujecie: rekrutacji i zatrudnienia w zakresie pracy tymczasowej, stałej oraz outsourcingu pracowników 'blue collar’ jako Gi Group, rekrutacji profesjonalistów i menedżerów jako Grafton Recruitment oraz wyższej kadry zarządzającej przez Wyser” – powiedział szef Gi Group na Europę Centralną Paolo Caramello, cytowany w komunikacie.
Work Service jest spółką sektora usług personalnych w Polsce i regionie CEE. Spółka jest notowana na giełdach w Warszawie i Londynie.
Źródło: ISBnews