Klienci poszukują usług finansowych i inwestycyjnych, które otrzymają natychmiast. XTB nadąża za tymi trendami. W 2022 roku już 50% transakcji w XTB było wykonanych z urządzeń mobilnych.
„Klient nie szuka usług, na które będzie musiał czekać 2-3 dni. Chce założyć rachunek błyskawicznie, być błyskawicznie zweryfikowany. Do tego chce mieć dostęp do swoich inwestycji zawsze i wszędzie. Tutaj zmierzam oczywiście do aplikacji mobilnych. W tym momencie są one nieodłącznym elementem usługi maklerskiej i dawania opcji inwestowania dla klientów. U nas w zeszłym roku ok. 50% transakcji było wykonanych z urządzeń mobilnych” – mówi Filip Kaczmarzyk, Członek Zarządu, XTB SA podczas XXIII Konferencji Izby Domów Maklerskich.
W materiale informacje dotyczące:
- profilu inwestycyjnego młodych inwestorów,
- wzrostu inwestycji poprzez urządzenia mobilne,
- zainteresowania krypto, ETF-ami i akcjami,
- niebezpieczeństwa rozdrobnienia,
- technologii blockchain i kryptowalut,
- neobanków i aplikacji all-in,
- kwestii cyberbezpieczeństwa,
- unijnej regulacji DORA.