mPay podpisał z Totalizatorem Sportowym list intencyjny określający uzgodnienia i analizy możliwości zmierzające do nawiązania współpracy w obszarach wzajemnego udostępnienia oferowanych produktów i usług, a także możliwości integracji systemów IT, podała spółka. Strony chcą zawrzeć umowę o współpracy do 31 marca 2024 r.
„Strony będą dążyć do takiego prowadzenia prac w oparciu o deklaracje i intencje zawarte w niniejszym liście intencyjnym, aby każda ze stron mogła podjąć decyzję o celowości i wykonywalności nawiązania współpracy przez strony w takim terminie, aby w ramach pozytywnej decyzji obu stron możliwe było zawarcie umów o współpracy do 31 marca 2024 r. W przypadku nawiązania współpracy obu stron i podpisaniu umowy o współpracy, strony będą dążyć do uruchomienia takiej współpracy do dnia 30 czerwca 2024 r.” – czytamy w komunikacie.
List intencyjny jest zawarty na czas określony, nie dłuższy niż 12 miesięcy od dnia jego podpisania.
Jak wskazuje mPay, Totalizator Sportowy odnotował bardzo szybki wzrost sprzedaży w kanale Online wynoszący 52,2% r/r w 2022 r. i wykazuje tendencję wzrostową.
„Ponieważ do czasu podpisania żadna zewnętrzna aplikacja nie jest dopuszczona do współpracy z kanałem online w ramach lotto.pl, to zarząd mPay uważa, że mPay ma szansę po podpisaniu umowy właściwiej i wdrożeniu usług osiągnąć znaczące wyniki dla Totalizatora Sportowego biorąc pod uwagę swoją bazę danych, kompetencje a w tym do weryfikacji klientów oraz szybki wzrost tego kanału online” – czytamy dalej.
Sprzedaż całości produktów w ramach serwisu lotto.pl w Totalizatorze Sportowym w 2022 r. wyniosła 767,9 mln zł, podano także.
mPay zadebiutował na rynku w 2003 r. i jest najdłużej działającym w Polsce systemem płatności przez telefon komórkowy. Aplikacja mPay umożliwia m.in. kupowanie biletów komunikacji miejskiej, regulowanie należności za parkowanie czy zasilanie telefonicznych kont prepaid za pomocą smartfona lub tabletu. Od 2007 r. mPay jest koncesjonowanym agentem rozliczeniowym, uprawnionym do procesowania transakcji realizowanych za pomocą urządzeń mobilnych. Inwestorem strategicznym mPay od 2013 r. jest Grupa Lew. mPay jest notowany na rynku NewConnect od 2011 r.
Źródło: ISBnews