Drago entertainment chce monetyzować uniwersum „Gas Station Simulator” w jak najszerszym zakresie i w długim terminie, poinformowała prezes Joanna Tynor. Studio szykuje 7 DLC dla tytułu.
„Chcemy Gas Station Simulator zmonetyzować w jak najszerszym zakresie, z dostępnością na jak największej liczbie platform i DLC” – powiedziała Tynor na konferencji prasowej.
Szef studia Drago Entertainment Lucjan Mikociak dodał, że dotychczas gra otrzymała bardzo dużą liczbę hotfiksów i dodatków.
„Przyszły rok będzie jeszcze ciekawszy. Chcemy, żeby ten tytuł był naszym longsellerem” – dodał Mikociak.
Spółka planuje łącznie 7 dodatków do gry „Gas Station Simulator”.
Drago entertainment to producent i deweloper gier wideo, powstały w 1998 roku w Krakowie. Spółka przeszła na rynek główny GPW z NewConnect w październiku 2023 r.
Źródło: ISBnews