Klabater podtrzymuje termin premiery gry „Moonshine Inc.” w III kwartale, poinformował członek zarządu Klabater Michał Gembicki.
„Podtrzymujemy termin premiery Moonshine w III kwartale na Steam. Wersja konsolowa będzie później. Uważamy, że to bardzo pecetowa gra i to jest nasz priorytet na tym etapie. Jednak później sam proces portingu nie powinien być czasochłonny” – powiedział Gembicki podczas prezentacji gry.
Obecnie „Moonshine Inc.” ma ok. 30 tys. zapisów na wishlist.
„Ponownie nabiera to tempa, bo wcześniej pokazywaliśmy materiały z gry jeszcze w I półroczu. Liczymy teraz na kolejny skok i zbliżenie do 50 tys. jako dobrą podstawę do premiery. Zaraz ruszamy na Gamescom, który jest istotny dla gry, bo Niemcy są w top3 wishlisty, za USA i Wielką Brytanią. Następnie wybieramy się na targi PAX Seattle, czyli w stolicy bimbrowników, i wchodzimy w przedpremierowy okres promocyjny” – wymienił Gembicki.
Według jego słów, w okresie przedpremierowym spółka przewiduje m.in. emisję trailera, edytorial gry, wsparcie medialne i współpracę z influencerami.
Budżet gry wynosi ok. 1,5 mln zł i jest podobny do poprzednich produkcji spółki. Dodatkowo Klabater wykorzysta w produkcji „Moonshine” narzędzia do realizacji gier strategicznych, które spółka rozwinęła w ramach finansowania z programu GameINN (narzędzia te posłużą spółce także w kolejnych produkcjach). Marketing gry szacowany jest na do 0,5 mln zł. Nad projektem pracuje 15 osób, zdecydowanie więcej niż przy poprzednich produkcjach. Cena gry wyniesie 19,99 USD.
„Chcemy utrzymać rosnący trend od 'Crossroads Inn’ przez 'Circus’, ale nie podajemy oczekiwań sprzedażowych” – stwierdził członek zarządu Klabater Robert Wesołowski.
Dodał, że budowa gry pozwala na jej dalszy rozwój, ale plany w tym zakresie pojawią się po premierze.
W kwestii „Crossroads Inn 2” zarząd Klabatera wskazał, że produkcja potrwa jeszcze 1-1,5 roku.
„Mamy narzędzia do produkcji, konkretny design, wiemy co chcemy poprawić i rozwinąć wobec pierwszej części. To nasz największy temat. Chcemy postawić m.in. na customizację gry. Krok numer 2 to 'Heliborne’, chyba że znajdziemy sposób na jednoczesną produkcję dwóch gier, ale na obecną chwilę wiąże się to ze zbyt dużymi kosztami osobowymi” – podsumował Wesołowski.
Klabater to polski wydawca i producent gier wideo, notowany na NewConnect. Spółka ma na swoim koncie wydanie gier „We. The Revolution”, „Heliborne” i „Crossroads Inn” oraz wielu innych na komputery PC oraz konsole. Zespół deweloperski obecnie pracuje nad Moonshine Inc. Spółka oferuje również usługi portingowe, przenosząc uznane tytuły z PC na platformy konsolowe.
Źródło: ISBnews